تعبیر خواب ساعت دیواری از دیدگاه معبران مختلف

تعبیر خواب ساعت دیواری نشان دهنده روابط شما با دیگران است. این خواب نشان دهنده موقعیت کاری و روابط دوستانه شما بوده که در ادامه بیشتز به آن ها اشاره می شود.

تعبیر خواب ساعت دیواری از دیدگاه معبران مختلف

ساعت دیواری بر روی دیوار نشان دهنده زمان می‌ باشد. شما می‌ توانید در این بخش با تعبیر خواب ساعت دیواری و نشانه‌ های آن بیشتر آشنا شوید. این خواب را از دیدگاه امامان و معبران برجسته بررسی می‌ کنیم.

تعابیر ساعت دیواری

تعبیر خواب ساعت دیواری را بخوانید:

ساعتی که قدیمی و بزرگ باشد، نشان دهنده تلاش شما در زندگی بوده همانطور که می‌ دانید خواب‌ها نشانه‌ هایی دارد و در این بخش یکی از نشانه‌ های خواب‌ ها را بررسی خواهیم کرد. تعبیر خواب ساعت را در لینک مطالعه کنید.

ساعت دیواری نشان دهنده اتفاق‌ های خوب نیست. در واقع اگر صدای آن را بشنوید، تعبیر بدتری هم دارد و به معنی نزدیک بودن مرگ شما یا یکی از دوستان می‌ باشد. ساعت در خواب یک دوست قدیمی بوده که به ما دروغ نمی‌ گوید ولی ممکن است دچار اشتباهی بشود.

اگر در خواب ببینید که ساعت همیشگی بوده و همیشه همراه خود دارید و یا در جیب شما قرار دارد، شما آدم سهل انگاری هستید و ممکن است در کارهای خود دچار اشتباهی بشوید. اگر در خواب ببینید که کسی به شما ساعت هدیه می‌ دهد به این معنا بوده که با یک فرد و یک دوست خوب آشنا می‌ شوید که به شما یک راهنمایی خوبی می‌ کند.

تعبیر خواب ساعت دیواری

دیدن ساعت در خواب برای جوان و یا نوجوان نشان دهنده گوشزد کردن خوب و بد است. دیدن ساعت برای زن جوان و تازه عروس مادر شوهر بوده مادر شوهر دلسوز که با محبت تذکر می‌ دهد. تعبیر ساعت برای مردان جوان نشان دهنده کارفرما و موفقیت کاری است.

آنتلی بیتون:

از دیدگاه بیتون این خواب به مفهوم دشمن می‌ باشد. ساعت و عقربه‌ های آن در خواب نشان دهنده مرگ و اخباری گوشزد کننده است. ساعت مچی در خواب نشان دهنده معاملات خوب شما می‌ باشد. اگر ساعت مچی از دست شما افتاد و بشکند نشان دهنده اضطراب و پریشانی خواهد بود.

لیلا برایت:

اما تعبیر این خواب را از دیدگاه برایت بررسی کنیم. ساعت مچی در خواب نشان دهنده دوستان قدیمی و همراه شما است. اگر در خواب ببینی که ساعت مچی در دست دارید، نشان دهنده این بوده که وقت خود را بیهوده سپری می‌ کنید.

تعبیرهای ساغت دیواری

اگر ساعت در دست دیگران باشد، نشان دهنده پیشرفت کاری خواهد بود. اگر در خواب ببینید که ساعت مچی به کسی می‌ دهید، روزهای خوبی در آینده وجود خواهد داشت. تعبیر خواب ساعت دیواری نشانه های مختلفی دارد.

هدیه دادن ساعت به کسی در زندگی نشان دهنده تفریحات بیهوده و خوشگذرانی نیز می‌ باشد. تعبیر خواب ساعت دیواری و دزدیدن ان نشان دهنده این بوده که آبروی شما خدشه‌ دار می‌ شود. تعبیر خواب دیوار با نشانه های مهم را در لینک مطالعه کنید.

همانطور که اشاره شد، ساعت برای تازه عروس نیز تعبیر خوبی دارد. طبق تعبیر افراد برجسته ساعت نشان دهنده زمان و در واقع یک هشدار محسوب می‌ شود. دیدن ساعت بزرگ در خواب نشان دهنده تشکیلات عظیم شما و وظیفه بزرگی است. اگر در خواب خود یک ساعت خراب ببینی نشان دهنده این بوده که در کار خود دچار قصور می‌ شوید.

اگر صفحه ساعت سیاه باشد و عقربه ای در آن دیده نشود به معنای آن بوده که مشکلاتی در زندگی شما پیش می‌ آید. اگر در خواب سرعتی را خراب کنید و یا عقربه‌ های آن را بکنی نشان دهنده این بوده که دوست خود را می‌ رنجانید. برداشتن ساعت کسی و یا گرفتن ساعت او از دست او به معنی خیانت می‌ باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر