زیدان عاشق این بازیکن است!

اسطوره فرانسوی دنیای فوتبال می‌گوید در آینده شاهد ظهور یک جود بلینگام به مراتب قدرتمندتر خواهیم بود.

زیدان عاشق این بازیکن است!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ زین الدین زیدان، اسطوره دنیای فوتبال و رئال مادرید حسابی از جود بلینگام تعریف و تمجید کرده و گفته که عاشق شخصیت این جوان انگلیسی است.

ستاره جوان رئال مادرید، جود بلینگام، در اولین فصل حضور خود در این تیم، عملکردی رویایی ارائه داد و به همراه کهکشانی‌ها به سه جام قهرمانی دست یافت. اگرچه بلینگام در فینال یورو 2024 با تیم ملی انگلیس به اسپانیا باخت، اما ذره‌ای از استعداد فوق‌العاده او کم نشد. حالا زین‌الدین زیدان، اسطوره دنیای فوتبال که سبک بازی بلینگام را اغلب با او مقایسه می‌کنند، درباره این بازیکن جوان صحبت کرده است.

زیدان شیفته شخصیت جود بلینگام

زین‌الدین زیدان با تحسین استعداد و شخصیت مصمم جود بلینگام در مصاحبه با اتلتیک گفت:

من جود بلینگام را دوست دارم و عاشق شخصیت او هستم. او همیشه تشنه پیشرفت است و می‌خواهد بیشتر از آنچه که هست به دست آورد. خوشحالم که او در رئال مادرید است.

زیدان در پاسخ به این سوال که آیا سرعت تطبیق‌پذیری بلینگام با رئال مادرید او را شگفت‌زده کرده است، گفت که این بازیکن انگلیسی از ابتدا برای بازی در این تیم ساخته شده بود. او همچنین اضافه کرد که بلینگام می‌تواند در سال‌های آینده نام خود را در تاریخ رئال مادرید جاودانه کند.

برای من نه. او بازیکن مناسب رئال مادرید است. ما امسال چیزهایی از او دیدیم، اما فکر می‌کنم در آینده شاهد ظهور یک جود بلینگام بسیار قدرتمند خواهیم بود که نام خود را در تاریخ رئال مادرید جاودانه خواهد کرد.

اسطوره فرانسوی در مورد تماشای فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2022 به همراه بلینگام صحبت کرد و به یاد آورد که چگونه این هافبک جوان آرزو داشت که به چنین موفقیتی دست یابد.

کاملا به یاد دارم. تماشای قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را. او گفت که می‌خواهد آنجا باشد و همین کار را انجام دهد و در نهایت او به آرزوی خود رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر