چند نفر در سامانه خودروهای وارداتی ثبت نام کردند؟ نتایج چه زمانی اعلام می‌شود؟

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی با ثبت ۱۳۰ هزار متقاضی خودرو خارجی روز گذشته بسته شد. تا پایان هفته جاری قرعه کشی برای تخصیص خودروهای وارداتی انجام خواهد شد و نتایج در روز شنبه اعلام می شود.

چند نفر در سامانه خودروهای وارداتی ثبت نام کردند؟ نتایج چه زمانی اعلام می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین،زمان ثبت نام و ویرایش خودروهای وارداتی درحالی به اتمام رسیده که به گفته مدیر طرح واردات، تا پایان هفته جاری قرعه کشی برای تخصیص خودروهای وارداتی انجام خواهد شد و نتایج در روز شنبه اعلام می شود.

ایلنا در خبری نوشت:اسفند 1401 در اولین طرح فروش خودروهای وارداتی 100 هزار متقاضی با بلوکه کردن 500 میلیون تومان در بانک ها اقدام به ثبت نام کردند که شرایط 33 هزار نفر احراز شد.

از مهرماه 1402 نیز فراخوان ثبت نام خودرو جهت تعیین تکلیف برندگان سامانه آغاز و از اواخر پاییز 1402 نیز فرآیند تحویل دادن خودروهای این مرحله، بتدریج شروع شد.

حالا در تیرماه 1403 هنوز 5 هزار متقاضی که در اسفند 1401 اقدام به ثبت نام کردند در صف انتظار تخصیص خودرو هستند.

بدین ترتیب در شرایطی، دو ماه پیش 140 هزار متقاضی نیز برای خودروهای وارداتی برقی ثبت نام کردند که حالا 130 هزار نفر دیگر به صف متقاضیان محصولات خارجی اضافه شدند.

دولت سیزدهم اگر چه از سال 1401 همراه با لغو توقف واردات خودرو به ثبت نام متقاضیان خودرو خارجی پرداخت با این حال با گذشت 14 ماه ، کمتر از 25 هزار خودرو تحویل داده با این حال بیش از صد هزار تعهد عرضه خودرو خارجی برای دولت چهاردهم به ارث گذاشته است.

217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر