گزارش ویژه از ماجرای قرارداد ۶۰ میلیاردی علیرضا بیرانوند با تراکتور

حاشیه های علیرضا بیرانوند تمامی ندارد.

گزارش ویژه از ماجرای قرارداد 60 میلیاردی علیرضا بیرانوند با تراکتور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اقدام دوباره علیرضا بیرانوند برای فسخ قرارداد با باشگاه پرسپولیس موجی از خشم را در بین هواداران این تیم ایجاد کرد. هواداران پرسپولیس به شدت از این اقدام تکراری دروازه بان خود عصبانی شده و در فضای مجازی خواستار شکایت باشگاه از او شدند. در ادامه طبیعی بود که باشگاه پرسپولیس نیز با توجه به این که تاکید داشت تمام بدهی بیرو را پرداخت کرده، فسخ قرارداد او را غیرقانونی تلقی کرد و به کمیته وضعیت شکایت کرد. اما هنوز چند روز نگذشته بود که زمزمه هایی مبنی بر پشیمانی این بازیکن شنیده شد.

به نقل از خبر ورزشی گذشت زمان، درخواست بیرانوند برای بازگشت و پادرمیانی برخی بازیکنان باعث شد تا باشگاه پرسپولیس با وجود برخی نارضایتی هایی که هنوز وجود داشت به بیرانوند چراغ سبز نشان دهد و درنهایت به اینجا رسید که باشگاه پرسپولیس با بیرانوند قرار جلسه گذاشت. قرار شد ساعت 13 بعداز ظهر دیروز بیرانوند به باشگاه رفته و قرارداد تازه ای را با پرسپولیس ثبت کند. آن هم در شرایطی که او پیش تر با باشگاه تراکتور نیز قرارداد امضا کرده بود اما در گفتگوهایی که با باشگاه داشت اعلام کرد آن قرارداد را از زنوزی پس می گیرد و مشکلی وجود ندارد.

برهمین اساس قرار شد بیرو ساعت 13 در باشگاه حاضر شود اما قرار را به چند ساعت بعد و به ساعت 18 موکول کرد. او در ساعت 18 هم در باشگاه حاضر نشد تا باشگاه با سلیمانی وکیل بیرانوند تماس بگیرد. وکیل بیرانوند در پاسخ به این تماس اعلام کرد که به همراه بیرانوند در دفتر زنوزی است و زنوزی به او پیشنهاد تازه ای داده. پس بهتر است با خود بیرانوند تماس گرفته شود. تماس حاصل شد و بیرانوند در اقدامی عجیب به باشگاه خبر جدید داد. او به پرسپولیسی ها گفت که زنوزی حاضر شده مبلغ 55 میلیارد به علاوه 5 میلیارد اضافه و در مجموع 60 میلیارد به او پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس از او خواست از امضای قرارداد خودداری کند و به باشگاه برگردد اما بیرانوند همان رقم 60 میلیارد را درخواست کرد. جالب این که باشگاه پرسپولیس حاضر شد رقم او را تا 40 میلیارد بالا ببرد اما بیرانوند زیر بار نرفت تا درنهایت قرارداد تازه ای را به ارزش 60 میلیارد با تراکتوری ها امضا کند. آن هم درحالی که هنوز حکم کمیته وضعیت اعلام نشده و مشخص نیست فسخ قرارداد بیرو با باشگاه پرسپولیس قانونی بوده یا نه اما این اقدام بیرانوند نشان می داد که ادعای او مبنی بر پشیمانی از فسخ قراداد و ادعای برخی از همبازی های او بر تایید این پشیمانی چندان هم درست نبوده است.

حال باید منتظر بود و دید درنهایت حکم کمیته وضعیت چیست و فسخ بیرو قانونی بوده و او بازیکن تراکتور است یا به خاطر فسخ غیرقانونی هم باشگاه تراکتور و هم خود بیرانوند محروم خواهند شد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر