آموزش مراحل فیلینگ کیک بسیار راحت

یکی از مراحلی که کیک را جذاب تر و خوشمزه تر میکند فیلینگ می باشد. فیلینک را به سادگی و با استفاده از خامه می توانید در منزل انجام دهید. در ادامه مطلب روش فیلینک کیک وانیلی قرار دارد.

آموزش مراحل فیلینگ کیک بسیار راحت

به خامه کشی کیک فیلینگ کیک می گوییم که فیلینگ می تواند با انواع خامه ها و یا حتی نوتلا و مربا انجام شود. شما با استفاده از فیلینگ می توانید ظاهر کیک خود را متفاوت و جذاب تر کنید. در هر لایه علاوه بر خامه می توان  از میوه هایی از جمله موز و توت فرنگی به دلخواه استفاده کرد. آموزش مراحل فیلینگ کیک با روشی ساده و اصولی را در این مطلب مشاهده می کنید.

فیلینگ کیک را می توان برای کیک هایی از جمله چیز کیک انبه، کیک ابری و کیک فرشته انجام داد. با کلیک بر روی لینک های قرار گرفته شده می توانید روش تهیه این سه کیک را آموزش ببینید و برای انجام فیلینگ از این کیک ها استفاده نمایید. در این مطلب روش فیلینگ کیک را با خامه قرار داده ایم که البته شما به دلخواه می توانید از نوتلا استفاده کنید. به دلخواه بر روی خامه های فیلینگ چند تکه میوه قرار دهید تا ظاهر و مزه کیک بهتر شود.

مراحل فیلینگ کیک با خامه

مواد لازم

  • کیک وانیلی ساده 1 عدد
  • پودر شکر 3 قاشق غذاخوری
  • وانیل 1/2 قاشق مربا خوری
  • گلاب 2 قاشق غذا خوری
  • پنیر ماسکارپونه به مقدار لازم
  • خامه به مقدار لازم

مراحل فیلینگ کیک ساده و شیک

مراحل فیلینگ کیک وانیلی ساده

ما در کل دو روش برای فیلینگ کیک داریم. یک روش این است که کیک را به بخش های مساوی تقسیم کنیم و سپس در هر لایه مقداری فیلینگ بگذاریم. روش دوم این است که کیک هایی 4 سانتی متری در سه قالب قرار دهید و این سه کیک را بدون برش فیلینگ کنید.

برای فیلینگ کیک ابتدا باید خامه را درون کاسه ای بریزید و حدود 5 دقیقه با  همزن برقی به خوبی هم بزنید. پس از 5 دقیقه وانیل را به همراه پنیر ماسکارپونه به خامه اضافه کنید و دوباره 15 دقیقه با همزن برقی هم بزنید. حالا گلاب را بی افزایید و به مدت 5 دقیقه هم بزنید.

پس از گذشت 5 دقیقه خامه شما حاضر است و باید پودر شکر را اضافه کنید. زمانی که پودر شکر را اضافه کردید کافی است مواد را در حد مخلوط شدن هم بزنید. حالا باید به سراغ کیک بروید. با یک کارد بزرگ سطح گنبدی شکل کیک را جدا کنید و کنار بگذارید.

حالا باید با خط کش کیک را علامت گذاری کنید تا از ارتفاع به 2 یا 3 قسمت مساوی تقسیم کنید. پس از تقسیم با استفاده از لیسک مقداری از مواد خامه آماده شده را بر روی یک تیکه کیک بزنید و لایه دیگر را بر روی خامه بگذارید. این کار را تا تمام کیک انجام دهید.

 

مراحل فیلینگ کیک با خامه کاکائویی

از خامه باقی مانده می توانید برای رو و دور کیک استفاده  کنید. در مرحله فیلینگ علاوه بر خامه می توانید از انواع میوه ها برای خوشمزه تر شدن کیک به دلخواه استفاده کنید. برای روش بدون برش هم باید بخش گندی کیک را برش زده و مانند روش قبل فیلینگ را بر روی یک کیک انجام دهید و کیک دیگر را بر روی خامه بگذارید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر