واکنش رهبر انقلاب به حضور نتانیاهو در کنگره آمریکا و تشویق او در این نشست

رهبر انقلاب با استناد به اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی، آن را یک باند جنایتکار، قاتل و تروریست خواندند و فرمودند: این رژیم یک دولت نیست بلکه زشت ترین چهره یک باند جنایتکار را به جهانیان نشان داده و نصاب جدیدی در تاریخ جنایت های بشری به وجود آورده است.

واکنش رهبر انقلاب به حضور نتانیاهو در کنگره آمریکا و تشویق او در این نشست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، در بخشی از بیاناتشان در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری پزشکیان، مساله غزه را یک مساله جهانی برشمردند و فرمودند: فلسطین یک روز صرفا مساله کشورهای جهان اسلام بود اما امروز یک مساله عمومی و جهانی است و به داخل کنگره آمریکا، سازمان ملل، المپیک و همه عرصه ها کشیده شده است.

ایشان با استناد به اقدامات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی، آن را یک باند جنایتکار، قاتل و تروریست خواندند و گفتند: این رژیم یک دولت نیست بلکه زشت ترین چهره یک باند جنایتکار را به جهانیان نشان داده و نصاب جدیدی در تاریخ جنایت های بشری به وجود آورده است.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به شهادت شمار زیادی از نوزادان، کودکان، بیماران در بیمارستانها و زنان در غزه، تاکید کردند: بمب های سنگین صهیونیست ها بر سر کسانی ریخته می شود که حتی یک گلوله هم شلیک نکرده اند.

رهبر انقلاب با اشاره به افزایش مستمر قدرت مقاومت، فرمودند: صهیونیست ها با همه کمک های آمریکا و برخی دولت های خائن نتوانسته اند نیروی مقاومت را زمین گیر کنند و هدف اعلام شده آنها برای ریشه کن کردن حماس ناکام مانده و حماس، جهاد و مقاومت با قدرت کامل ایستادگی کرده اند.

ایشان اقدام دو روز قبل کنگره آمریکا را در نشستن پای صحبت های یک جنایتکار صهیونیست، لکه ننگی بزرگ خواندند و تاکید کردند: دنیا باید درباره حادثه غزه تصمیم جدی بگیرد و دولت ها، ملت ها و شخصیت های سیاسی و فکری، در عرصه های مختلف کاری انجام دهند.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر