نشست بررسی مشکلات قطعی برق واحد های صنعتی میبد

در نشستی با حضور نماینده شرکت های شهرک صنعتی جهان آباد میبد، مشکلات صنعتگران در شبکه توزیع برق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نشست بررسی مشکلات قطعی برق واحد های صنعتی میبد

به گزارش خبرآنلاین، با حضور بیش از 124 نماینده از شرکت های شهرک صنعتی جهان آباد میبد مشکلات شبکه توزیع برق و قطعی آن در واحدهای زیر دو مگاوات بررسی شد.

دکتر حسنی عضو هیأت مدیره شهرک صنعتی جهان آباد در این نشست بیان داشت: با رایزنی های صورت گرفته با اداره برق شهرستان میبد قرار است نسبت به ارائه مشکلات صنعتگران و همچنین اطلاع رسانی درست و به موقع به شرکت ها درخصوص قطعی برق نکاتی را ارائه و پیشنهاد کنیم.

 وی افزود: مدیریت و مجموعه شهرک صنعتی جهان آباد وظیفه دارد صدای کارآفرینان و صنعتگران میبدی را به گوش مسئولین شهرستان، استان و کشور برساند و به عنوان نماینده شما حاضریم هرکاری انجام دهیم تا گوشه ای از مشکلات در امر تولید را کاهش دهیم.

دکتر حسنی در پایان بیان کرد: مدیریت شهرک صنعتی جهان آباد میبد آمادگی دارد تا با همکاری تمامی صنعتگران محترم برنامه ای دقیق جهت کاهش بار با کمترین خسارت برای واحدها را پیشنهاد نماید که این امر مستلزم همکاری و همراهی اداره برق شهرستان و مرکز استان می باشد.

در پایان مقرر شد مصوبات جلسه در اولین فرصت ممکن با مسئولین مربوطه در میان گذاشته شود و پیشنهادات ارائه گردیده از زبان فعالان اقتصادی در جهت رفع مشکلات موجود ارائه گردد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان