بیش از ۸۷ هزار وعده غذایی میان نیازمندان بندرعباسی در پویش اطعام حسینی توزیع شد

رئیس کمیته امداد منطقه سه بندرعباس از توزیع ۸۷ هزار و ۶۰۰ وعده غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند در پویش اطعام و احسان حسینی امسال خبر داد.

بیش از 87 هزار وعده غذایی میان نیازمندان بندرعباسی در پویش اطعام حسینی توزیع شد

           

به گزارش خبرآنلاین، مهدی زارعی، رئیس کمیته امداد منطقه سه بندرعباس گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون، تعداد 87 هزار و 600 وعده غذای گرم طبخ و میان نیازمندان و عزاداران حسینی در قالب پویش اطعام و احسان حسینی توزیع شده است.

وی افزود: بر اساس آمارها و برآوردهای انجام شده ، ارزش نقدی غذاهای گرم توزیع شده از ابتدای ماه محرم تا شب گذشته، بالغ بر 13 میلیارد و 110 میلیون تومان بوده که از سوی خیران، مراکز نیکوکاری، هیات‌ها، مساجد و ... در شهرستان بندرعباس تامین شده است.

زارعی ادامه داد: همچنین با مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری در این ایام تعداد 446 بسته غذایی به ارزش 455 میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد و سایر نیازمندان این منطقه اهدا گردیده است.رئیس کمیته امداد منطقه سه بندرعباس با بیان اینکه پویش اطعام و احسان حسینی تا اربعین حسینی ادامه خواهد یافت، یادآور شد: بسته های معیشتی توزیع شده بین مددجویان شامل : یک کیسه 10 کیلویی برنج ، روغن ، رب گوجه فرنگی، ماکارانی ، سویا و انواع حبوبات بوده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان