اعلام شعار و روز شمار هفته جهانی تغذیه با شیرمادر

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از اعلام شعار و روز شمار "هفته جهانی تغذیه با شیرمادر " از ۱۰ تا ۱۶ مردادماه خبر داد.

اعلام شعار و روز شمار هفته جهانی تغذیه با شیرمادر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،سید علی درخشان در تشریح این خبر اظهار داشت: امسال هفته جهانی تغذیه با شیرمادر با شعار "ﺣﻤﺎﯾﺖ ﻫﻤﻪﺟﺎﻧﺒﻪ ﺗﺮﻭﯾﺞ ﺗﻐﺬﯾﻪ ﺑﺎ ﺷﯿﺮ  ﻣﺎﺩﺭﺑﺮﺍی ﻫﻤﻪ " گرامیداشته می شود.
 
وی با اشاره به روز شمار این هفته اضافه کرد: اولین روز هفته تغذیه با شیرمادر روز چهارشنبه 10 مرداد با عنوان "نقش سیاستگذاران در بهبود وضعیت شیردهی" و دومین روز از این هفته مصادف با پنجشنبه 11 مرداد تحت عنوان "نقش پدران در شیردهی موفق" نامگذاری شده است.
 
وی ادامه داد: همچنین روزهای جمعه 12 مرداد و شنبه 13 مرداد به ترتیب با عناوین "نقش روحانیون و گروه‌های مذهبی در حمایت از تغذیه با شیر مادر" و "نقش قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در حمایت از مادر و شیرخوار" گرامیداشته خواهد شد.
 
درخشان ادامه داد: روزهای پایانی هفته تغذیه با شیر مادر نیز مصادف با روز یکشنبه 14 مرداد "نقش رسانه‌ها و فضای مجازی در آگاهی و مهارت مادران و خانواده‌ها"، روز دوشنبه 15 مرداد "نقش گروه‌های مردمی در ترویج تغذیه با شیر مادر " و روز سه شنبه 16 مرداد "نقش مدیران و کارفرمایان در حمایت از ترویج تغذیه با شیر مادر" تعیین شده است.
 
به گفته وی؛ همزمان با این هفته برنامه های مختلفی همچون اطلاع رسانی محیطی، حضور پزشکان و کارشناسان در برنامه های رادیویی و تلویزیونی صدا و سیما، افزایش مشارکت اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی برای اقنا افکار عمومی، برگزارزی کارگاه های آموزشی ویژه مراقبین سلامت و ... از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان