سیدحسین تا ۱۴۰۵ در استقلال

دروازه‌بان باتجربه استقلالی‌ها بعد از بازگشت از اردوی ترکیه قرارداد خود را یک فصل دیگر تمدید خواهد کرد.

سیدحسین تا 1405 در استقلال

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سیدحسین حسینی یکی از ستاره‌های خبرساز فوتبال ایران در هفته‌های گذشته بوده است؛ بعد از استخدام یک دروازه‌بان بوسنیایی توسط مسئولان استقلال شایعات و زمزمه‌های جدایی سیدحسین از استقلال مطرح شد و حتی کار به جایی رسید که برخی تیم‌های بالانشین لیگ برتر هم مذاکراتی با او داشتند.

به نقل از ورزش سه، در تمام مدتی که مسئولان استقلال درباره آینده سیدحسین حسینی سکوت کرده بودند، کاپیتان آبی‌ها علاقه‌مند بود در جمع آبی‌پوشان بماند و به همین خاطر با هیچ‌کدام از تیم‌های خواهان خود مذاکره نکرد.

حسینی در شرایطی که یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، اما بندهایی در قراردادش بود که می‌توانست یک‌طرفه هم قراردادش را فسخ کند و جدا شود، اما این کار را نکرد و با وجود دلخوری‌هایی که از برخی افراد و البته مسائل قراردادی‌اش داشت ترجیح داد به تمرینات برود و کارش را شروع کند.

کاپیتان استقلال علاوه بر اینکه از دو فصل پیش مطالباتی داشت، برخی وعده‌ها درباره قراردادش نیز محقق نشده بود و به همین خاطر در جلسه‌ای با مسئولان باشگاه چند روز پیش شرکت کرد. در این جلسه مدیران استقلال وعده‌های جدیدی به حسینی دادند و این دروازه‌بان نیز راضی شد تا در جمع آبی‌ها ماندگار شود و همراه تیم به اردوی ترکیه رفت.

در چنین شرایطی اما خبر می‌رسد علاقه حسینی به استقلال سبب شده تا او برای تمدید قراردادش نیز چراغ سبز نشان بدهد. حسینی یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، اما با مذاکراتی که با مسئولان باشگاه داشته، اعلام کرده که حاضر است یک فصل دیگر هم قراردادش را تمدید کند.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ما قرار است بعد از بازگشت اعضای تیم استقلال از اردوی ترکیه، حسینی در جلسه دیگری با مسئولان استقلال شرکت کند و قرارداد او تا پایان فصل 1404-0405 تمدید شود. موضوعی که باعث خواهد شد کاپیتان آبی‌ها حداقل دو سال دیگر در این تیم باشد و این مسئله بدون شک خبر خوبی برای هواداران استقلال خواهد بود.

حسینی که پارسال از نظر آماری بهترین دروازه‌بان لیگ برتر بود، حالا بار دیگر با روحیه خوب و با انگیزه بالا در تمرینات استقلال در ترکیه حضور دارد و سعی می‌کند بهترین شرایط جسمانی را داشته باشد تا فصلی خوب را پشت سر بگذارد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان