پیام تسلیت فرمانده کل سپاه در پی شهادت سرتیپ رضا محمد سلیمانی

فرمانده کل سپاه پاسداران در پی شهادت «سرتیپ دوم پاسدار رضا محمد سلیمانی» پیامی صادر کرد.

پیام تسلیت فرمانده کل سپاه در پی شهادت سرتیپ رضا محمد سلیمانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پی شهادت «سرتیپ دوم پاسدار رضا محمد سلیمانی»، روز جمعه در پیامی با تسلیت عروج آسمانی این سردار سرافراز سپاه اسلام به خانواده مکرم و همرزمان او اعلام کرد: تلاش‌های ارزنده آن مجاهد رشید و دلاور در دفاع از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی بویژه رویارویی با دشمن بعثی در جنگ تحمیلی بر کسی پوشیده نیست.

بنا به روایت ایرنا، ادامه پیام سردار سلامی حاکیست: درخشش ممتاز او در ارتقای توان و سازمان توپخانه سپاه، تصدی فرماندهی توپخانه لشکر مقدس 14 امام حسین(ع) اصفهان، فرماندهی گروه توپخانه موشکی 15 خرداد اصفهان، فرماندهی دانشکده توپخانه نیروی زمینی سپاه و فرماندهی توپخانه 56 حضرت یونس فارس، بخش فراموش نشدنی از رشادت‌های این سردار شهید است.

در بخشی دیگر پیام فرمانده کل سپاه آمده است: ایفای نقش‌های موثر و ماندگار در سنگرهای جانشینی لشکر 19 فجر استان فارس و لشکر مقدس 14 امام حسین(ع)، فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال بختیاری و ریاست باشگاه‌ فرهنگی، ورزشی شهید سپاسی شیراز و انتقال تجارب و آموزه‌های دفاعی، بخشی دیگری از تلاش‌ها و مسئولیت‌های این شهید در دوران حیاتش بوده است.
سردار سلامی در ادامه پیام خود تصریح کرد: تجربیات و تلاش‌های این شهید برای همیشه در حافظه نسل جوان و مردمان این سرزمین بویژه مدافعان انقلاب و میهن اسلامی، زنده و در روز عُقبا، شایسته پاداش الهی خواهد بود.

به همنین مناسب، سرتیپ پاسدار محمدپاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه نیز در پیامی جداگانه، شهادت سردار رضامحمد سلیمانی را تسلیت گفت و تاکید کرد: بی‌تردید ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های ماندگار و غرورآفرین سردار رضامحمد سلیمانی در دوران دفاع مقدس و ماموریت‌های حساس او پس از جنگ، هیچگاه از اذهان مردم قدرشناس فراموش نخواهد شد و ره توشه‌ای مغتنم برای آن جانباز سرافراز در پیشگاه خداوند منان خواهد بود.

در بخش دیگر این پیام آمده است: عروج ملکوتی پیشکسوت دوران دفاع مقدس که عمر پربرکت خود را در مسیر اعتلاء و دفاع از دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های والای نظام و حفظ امنیت، اقتدار و کیان جمهوری اسلامی ایران به پایان بُرد، خدمت و مجاهدت خالصانه به درگاه خداوند است.

به گزارش ایرنا، سردار سرافراز رضامحمد سلیمانی از فرماندهان بنام اصفهانی، بامداد روز گذشته(پنجشنبه) پس از تحمل یک دوره بیماری ناشی از عوارض شیمیایی، به قافله شهدا پیوست.

وی نخستین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع)، فرمانده لشکر 19 فجر، جانشین فرمانده لشکر 14 امام حسین(ع)، فرمانده دانشکده توپخانه و موشک‌های امیرالمومنین، معاون بازرسی سازمان بسیج و معاونت بازرسی فرمانده کل سپاه پاسداران بود.

پیکر این سردار شهید با حضور سردار محمد چهارباغی همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی و فرمانده توپخانه در «محور مقاومت» از مقابل پارک فدک عاشق‌آباد به طرف گلستان شهدای این محله در اصفهان تشییع شد.

2727

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان