استقلال و پرسپولیس بی خانمان شدند؛ تختی کنسل شد!

در حالی که گفته می‌شد استقلال و پرسپولیس باید در ورزشگاه تختی میزبان حریفان خود در لیگ برتر فصل آینده باشند، حالا خبرنگار ایسنا مطلع شده است که سرخابی‌ها در سه هفته نخست لیگ برتر نمی‌توانند از این ورزشگاه بازی کنند و باید به فکر ورزشگاه جایگزین باشند.

استقلال و پرسپولیس بی خانمان شدند؛ تختی کنسل شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال و پرسپولیس در لیگ بیست و چهارم به جای ورزشگاه آزادی باید در ورزشگاه تختی میزبان رقبایشان باشند. البته این اتفاق قرار بود فقط در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر انجام شود اما در ادامه مشخص شد که استقلال و پرسپولیس تا پایان لیگ برتر، به جز بازی‌های مهم که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، در ورزشگاه تختی انجام خواهد شد.

به نقل از ایسنا، با این حال با پیگیری‌های انجام شده، ورزشگاه تختی به احتمال فراوان به دلیل مشکلات زیرساختی شامل مشکلات چمن این ورزشگاه در سه هفته نخست لیگ برتر در دسترس نخواهد بود و سرخابی‌های پایتخت باید به دنبال ورزشگاه دیگری برای میزبانی در هفته‌های ابتدایی بگردند. در همین راستا، پیمان‌کار جدید چمن این ورزشگاه اعلام کرده که برای آماده‌سازی تختی به 3 تا یک ماه زمان نیاز دارد.

این در حالی است که 18 تیرماه داوود رفعتی، دبیر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها درباره شرایط تختی گفته بود: ورزشگاه تختی تقریبا آماده است و اشکالات جزئی دارد که امیدواریم بودجه‌ای در اختیار آن‌ها گذاشته شود و آماده شود اما این ورزشگاه از برخی لحاظ از آزادی بهتر است.

همچنین علی جوادی، مدیرکل ورزش استان تهران در رابطه با شرایط ورزشگاه تختی در تاریخ 8 مردادماه بیان کرده بود: اداره کل استان تهران در یک اقدام جهادی و کار شبانه‌روزی، شرایط را تا 95 درصد آماده کرده است چون می‌دانستیم که ورزشگاه آزادی در دست تعمیر قرار می‌گیرد و باید تختی را آماده کنیم. نزدیک به 95 درصد کارها انجام شده و چند کار کوچک مانده است. هر کدام از این دو باشگاه تعهد داده بودند که 17.5 میلیاردی را ظرف سه روز بپردازند اما تا الان نپرداخته‌اند. تاکنون بیش از 73، 74 میلیارد تومان برای بازسازی تختی هزینه شده، در حالی که فقط 1.5 میلیارد تخصیص داده شده است.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان