ترامپ از پوتین تقدیر کرد

«دونالد ترامپ» اذعان کرد که رئیس‌جمهور روسیه یک «توافق عالی» را درخصوص تبادل زندانیان با غرب انجام داده است.

ترامپ از پوتین تقدیر کرد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا روز پنجشنبه ایالات متحده، روسیه، آلمان و سایر کشورهای غربی قراردادی را برای مبادله 24 زندانی منعقد کردند که یکی از بزرگترین قراردادهای تبادل زندانیان از زمان پایان جنگ سرد است.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از «دونالد ترامپ» نامزد حزب ‌جمهوری‌خواه گزارش کرد: «می‌خواهم به رئیس‌جمهور ولادیمیر پوتین بابت یک توافق عالی دیگر تبریک بگویم.»

یک مقام ارشد دولتی آمریکا روز پنجشنبه از تبادل زندانیان در مقیاس بزرگ با مشارکت روسیه، ایالات متحده، آلمان و سایر کشورها خبر داد. هم‌چنین تلویزیون ای‌بی‌سی نیوز به نقل از یک مقام ارشد دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا به طور جداگانه گزارش داد که روسیه و ایالات متحده با مبادله زندانیان چندجانبه موافقت کرده‌اند؛ به‌طوری‌که بر اساس این توافق، «ایوان گرشکوویچ» خبرنگار روزنامه وال استریت ژورنال و «پل ویلان» تفنگدار سابق آمریکایی به ایالات متحده بازخواهند گشت.

دونالد ترامپ در عین حال از شرایط مبادله زندانیان ابراز نارضایتی کرد و گفت که این معامله حاوی «اشتباهات وحشتناکی» از سوی دولت فعلی آمریکا است.

این رئیس‌جمهور سابق آمریکا احتمال پرداخت پول از سوی دولت بایدن به روسیه را زیر سوال برد و مجددا در این کارزار انتخاباتی در آتلانتا، جورجیا از عملکرد جو بایدن انتقاد کرد.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان