بازار ارز تکان خورد/ بازگشت قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان جدی است؟

برخی از کارشناسان اقتصادی باور دارند با فروکش‌کردن سطح تنش‌ها قیمت دلار بازار آزاد بار دیگر کانال ۶۰ هزار تومان را از دست خواهد داد.

بازار ارز تکان خورد/ بازگشت قیمت دلار به کانال 50 هزار تومان جدی است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جریان بازار شنبه 13 مردادماه قیمت‌ها چه مسیری را دنبال کردند؟ طبق آنچه که معامله‌گران ادعا کرده‌اند، قیمت دلار که در معاملات نقدی آخرین روز کاری هفته قبل با 60 هزار و 800 تومان بسته شده بود، در بازار پشت خطی روز جمعه به 61 هزار و 700 تومان رسید.

در روز شنبه هم بازار با 61 هزار و 400 تومان بازگشایی کرد و در ادامه به سمت مرز 62 هزار تومان حرکت کرد؛ اما در نهایت در حول‌وحوش 61 هزار 500 تومان بسته شد. بررسی چارت ارزی نرخ دلار نشان می‌دهد آخرین باری که دلار در این محدوده در نوسان بوده، اواسط اردیبهشت‌ماه بوده است.

تداوم نوسان صعودی قیمت دلار هرات/  قیمت درهم افزایشی شد

در کنار تهران، حال و هوای بازار ارز هرات نیز حکایت از تداوم صعود قیمت دلار دارد. اسکناس آمریکایی در بازار مذکور صبح امروز با 61 هزار و  100تومان باز شد و عصر بر روی 60 هزار و 800 تومان قرار گرفت که در بالاترین قیمت در 70 روز گذشته است. به عقیده فنی‌های بازار در حال حاضر محدوده مقاومت دلار هرات 61 هزار و 200 تومان تا 61 هزار و 400 تومان است و در صورتی‌که بالای آن تثبیت دهد، ممکن است به‌تدریج به سمت کانال جدید حرکت خواهد کرد.

 همچنین قیمت درهم نیز امروز با گپ مثبت 250 تومانی راهی بازار شد، در نهایت با 16 هزار و 760 تومان بسته شد.

دو نگاه متفاوت در بازار ارز / دلار ارزان می شود؟

اگرچه برخی از دلالان ارزی سعی دارند بر طبل گران شدن دلار بکوبند؛ اما در این میان برخی از کارشناسان اقتصادی باور دارند با فروکش‌کردن سطح تنش‌ها قیمت دلار بازار آزاد بار دیگر کانال 60 هزار تومان را از دست خواهد داد.

مشروح گزارش درباره وضعیت بازار ارز را (اینجا) بخوانید.

223225

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان