پایان کار سارقان منزل در اندیمشک

خودروی پارس سفید رنگ با دو نفر سرنشین درحین سرقت اموال منزل، دستگیرشدند

پایان کار سارقان منزل در اندیمشک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ علیرضا میررضایی فرمانده انتظامی اندیمشک در بیان جزئیات این خبر گفت: ماموران تجسس کلانتری 11 بامداد شب گذشته در حین گشت زنی نامحسوس در سطح حوزه ، یک دستگاه خودروی پارس سفید رنگ با دو نفر سرنشین که در حال سرقت اموال منزل یکی از شهروندان بوده را مشاهده و بلافاصله جهت دستگیری آنان وارد عمل شدند. 

وی ادامه داد: سارقان به محض مشاهده ماموران، اقدام به فرار کرده که با درایت عوامل انتظامی و با هدف قرار گرفتن لاستیک خودروی متهمان، آن را متوقف و زمین گیر کردند. 

این مقام انتظامی افزود: سارقان که در تنگنا قرار گرفته با استفاده از تاریکی شب از پشت بام منازل اقدام به فرار کردند. لذا خودروی توقیفی به همراه مقادیر قابل توجهی انواع وسایل منزل و دو عدد پلاک مسروقه جهت بررسی بیشتر به مقر پلیس دلالت و طی تماس با شاکی اموال مسروقه به وی مسترد، سارقان شناسایی و تلاش در جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

رئیس پلیس اندیمشک اضافه کرد: در ادامه مبارزه همه جانبه با خرده فروشان مواد مخدر ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی ، با پشتیبانی عملیاتی دیگر واحدهای پلیس دو محل پاتوق و مکان فروش مواد مخدر را شناسایی در عملیاتی ضربتی نسبت به بازرسی اقدام در این خصوص سه سوداگر مرگ دستگیر ، انواع مواد مخدر سنتی کشف ، یک دستگاه خودرو متعلق به سوداگران توقیف و با هماهنگی فضایی هر دو محل پاتوق تخریب شدند.
 
 سرهنگ میررضایی با اشاره به دستگیری یک سارق احشام و کشف احشام مسروقه عنوان داشت : در ادامه این عملیاتها ، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف ، یک تن از عاملین اصلی یک مورد نزاع دسته جمعی دستگیر ، 12 دستگاه وسایل نقلیه متخلف توقیف و یک نفر مجلوب فراری دستگیر شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک یادآوری کرد: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان