همستر کامبت در صرافی بایننس ظاهر شد!

بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، با افزودن Hamster Kombat ($HMSTR) به پلتفرم خود، دنیای کریپتو را در شوک فرو برد.

همستر کامبت در صرافی بایننس ظاهر شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این خبر جامعه کریپتو را به وجد آورده است و کنجکاوی و اشتیاق را در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران برانگیخته است. انجمن همستر کامبت مشتاقانه منتظر لیست ایردراپ است.

همستر کامبت پس از لیست اخیر خود در CoinMarketCap، اکنون در Binance ظاهر شده است. این امر دسترسی معامله‌گران و معامله توکن را پس از راه‌اندازی آسان‌تر می‌کند.

همستر کامبت در صرافی بایننس ظاهر شد!

حرکت Binance نشان‌دهنده تعهد آن به ارائه طیف گسترده ای از توکن‌ها به کاربران خود و تقویت موقعیت خود به عنوان یک صرافی برتر است. همچنین بازده خوبی برای Binance به همراه خواهد داشت. همستر کامبت جامعه ای با بیش از 300 میلیون نفر و بیش از 50 میلیون بازیکن روزانه در بازی Tap-to-Earn دارد. هنگامی که رویداد تولید توکن رخ می‌دهد و توکن برای تجارت فهرست می‌شود، بایننس تعداد زیادی کاربر جدید جذب می‌کند.

بسیاری انتظار رشد قابل توجه و فرصت‌های جدید با $HMSTR دارند. قابل مشاهده بودن آن در Binance منجر به گمانه‌زنی‌هایی در مورد لیست شدن زودهنگام همستر کامبت شده است. هیجانات پیرامون همستر کامبت در Binance، تأثیر این پلتفرم و آینده امیدوارکننده توکن $HMSTR را برجسته می‌کند.

منبع: coinpedia

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان