راز علاقه رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی به ایران/ شغل ایتالیایی آقای داماد!

رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی در بازیهای المپیک پاریس نیز علاقه خود به ایرانی‌ها را پنهان نکرد و بیش از هر تیمی به ایران و تیراندازانش توجه داشت.

راز علاقه رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی به ایران/ شغل ایتالیایی آقای داماد!

سعید آقایی؛ لوچیانو روسی رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی یک ایتالیایی کهنه کار است که علاقه عجیبی به ایران دارد. او بارها و بارها به تیراندازی ایران توجه ویژه داشته و در بازیهای المپیک پاریس نیز علاقه خود را به ایرانی ها پنهان نکرد و بیش از هر تیمی به ایران و تیراندازانش توجه داشت.
روسی ابتدا در مراسمی رسمی که در پاریس با حضور الکساندرو نیکوترا دبیر کل کنفدراسیون جهانی و تیراندازان حاضر در المپیک برگزار شد، رسما از محمد بیرانوند تیرانداز جوان ایران و جوانترین عضو کاروان ایران و جوان‌ترین تیرانداز حاضر المپیک در پاریس تقدیر کرد و هدیه ای به رسم یادبود به وی ارائه داد.
روسی در ادامه و در بازدید توماس باخ رئیس IOC از مسابقات تیراندازی المپیک، بیرانوند را نزد رئیس کمیته بین المللی المپیک برد و حسابی از او نزد باخ تعریف کرد تا رئیس IOC توصیه های جالب به تیرانداز جوان ایرانی داشته باشد.
روسی البته در حاشیه المپیک دیدارهایی با مسئولان تیراندازی ایران داشت و با آنها گفتگو و تبادل نظر کرد و تاکید نمود بسیار مایل است که به ایران سفر کند. راز این علاقه رئیس فدراسیون جهانی تیراندازی به ایران البته در خانواده او نهفته شده. داماد روسی یک جوان ایرانی است و از همین رو او علاقه ای ویژه ای به سرزمین مادری داماد خود دارد. این نکته ایست که روسی در دیدار با عباس محمدی نیاب رئیس فدراسیون تیراندازی ایران فاش کرده و گفته: «ما آماده هستیم به ایران کمک کنیم. من کاملا آماده هستم کمک کنم دختران و پسران جوان ایران خود را نشان بدهند و هر کاری لازم است و کمکی بتوانم انجام می‌دهم. داماد من ایرانی است و من ایران را خیلی دوست دارم.»

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان