روز زن از زنان بلیت نگیریم؛ در شان زنان نیست/ با پول بلیت زنان زندانی آزاد کنیم

طرح تکریم مقام زن پس از اعمال پیشنهادات مطرح شده اعضای شورای شهر با حداکثر آراء موافق به تصویب رسید.

روز زن از زنان بلیت نگیریم؛ در شان زنان نیست/ با پول بلیت زنان زندانی آزاد کنیم

به گزارش خبرآنلاین، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران بررسی طرح تکریم مقام زن را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا، نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری مجاز است به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و حضرت معصومه (س) خدمات رایگان به بانوان در پردیس‌های سینمایی و مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و هنری به مدت یک هفته ارائه دهد، گفت: در روزهای زن و دختر نیز شهرداری می‌تواند به مدت یک روز خدمات رایگان در مترو و اتوبوسرانی ارائه دهد.

ایسنا در خبری نوشت: مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران دربررسی این طرح  گفت: می‌توان به جای یک روز خدمات رایگان در مترو و اتوبوسرانی هزینه را در روز زن دریافت کرد و به آزادی زنان زندانی اختصاص داد. اگر بانوان یک روز هزینه بلیت پرداخت نکنند، تفاوتی برایشان ندارد اما اگر بتوان مبلغ به دست آمده را برای آزادی بانوان زندانی اختصاص داد، اتفاق خوبی است.

وی تاکید کرد: با کمک خیرین رقم هفت میلیارد تومان برای آزادی زنان زندانی در سال جاری اختصاص خواهیم داد.

سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه پرداخت یا عدم پرداخت سه هزار تومان هزینه بلیت وسایل حمل و نقل عمومی در شأن بانوان نیست، خاطرنشان کرد: بهتر است برای بانوان اقداماتی ماندگار انجام شود.

233236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان