پزشکیان: دلمان می خواهد از همه دولت ها در هیات وزیران حضور داشته باشند/ اگر هم‌قسم شویم می‌توانیم مملکت را به درستی بسازیم

رئیس جمهور در نشست با خبرنگاران گفت: در این مدتی که تلاش می‌کنیم هیات وزیران را معرفی کنیم، درباره وفاق گفتیم و دلمان می‌خواهد از همه دولت‌ها در آن حضور داشته باشند.

پزشکیان: دلمان می خواهد از همه دولت ها در هیات وزیران حضور داشته باشند/ اگر هم‌قسم شویم می‌توانیم مملکت را به درستی بسازیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان عصر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران که در سالن اجلاس سران برگزار شد گفت: این ما هستیم که باید کاری کنیم مرجع شویم، مرجعیت هم با اعتماد شکل می‌گیرد. اگر چند بار از ما حرف‌های نادرست بشنوند، دیگر کسی ما را قبول نخواهد داشت. 

بنابر روایت ایرنا، وی افزود: گاهی خبری را می‌سازیم، آن را نقل می‌کنیم و بعد هم طرف را محکوم می‌کنیم. 

وی تاکید کرد: در این مدتی که تلاش می‌کنیم هیات وزیران را معرفی کنیم، درباره وفاق گفتیم و دلمان می‌خواهد از همه دولت‌ها در آن حضور داشته باشند.

وی افزود: مشکل ما این نیست که آدم‌ها بد هستند، مشکل این است که راه را غلط انتخاب می‌کنیم. اگر راه را درست انتخاب کنیم، به مقصد می‌رسیم. 

پزشکیان ادامه داد: این چشم‌انداز، همان‌هایی است که من بارها در مناظرات به آن اشاره کردم؛ چشم‌انداز، سیاست‌های کلی و برنامه. 

وی افزود: در تنفیذ و تحلیف برای من نوشته بودند نقد کنیم، من می‌دانم چقدر مشکل داریم اما به خودم اجازه ندادم در مقابل خارجی‌ها عیب‌ها را بگویم.

چشم‌انداز از نظر علمی و مدیریتی قابل دفاع است

وی با بیان اینکه چشم‌انداز از نظر علمی و مدیریتی کاملا قابل دفاع است، گفت: هر کس به چشم‌انداز نگاه کند دوست دارد به آن نقطه برسد، سیاست‌ها برای رسیدن به انجاست.

وی ادامه داد: بیایید به جای دعوا تلاش کنیم بر اساس چشم‌انداز عمل کنیم.

پزشکیان با اشاره به صحبت های برخی خبرنگاران در این نشست اظهار داشت: خبرنگاران از مشکلاتشان در مسکن و معیشت گفتند، خیلی‌ها مشکل دارند. اگر بنا باشد مشکلات را بشماریم شاید خیلی‌ها ناامید شوند. 

وی افزود: اگر هم‌قسم شویم و راه را درست برویم و با هم اختلاف نداشته باشیم می‌توانیم مملکت را با اعتقاد ،باور، صداقت و درستی بسازیم.

27219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان