پدر یامال مرگ را به چشم دید

منیر نصراوی، پدر لامین یامال، پس از انتقال به بخش، از بیمارستان با ال چیرینگیتو مصاحبه کرده و امیدوار است به زودی مرخص شود.

پدر یامال مرگ را به چشم دید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ منیر نصراوی، پدر لامین یامال، سکوت خود را شکست. نصراوی از بیمارستانی که دیروز پس از جراحات با ضربات چاقو در ماتارو تحت درمان است، با برنامه ال چیرینگیتو صحبت کرد و در مصاحبه با خوزه آلوارز در مورد آخرین وضعیت فعلی سلامتی خود صحبت کرد.

به نقل از ورزش سه پدر یامال گفت:"خدا را شکر که من را به بخش بردند و حالم کمی بهتر شده است."

نصراوی در مورد اینکه چه احساسی دارد، گفت:"ما باید آرام‌تر باشیم، این به نفع همه است، برای من و خانواده‌ام هم همینطور. من باید آرامتر باشم چون چاره دیگری ندارم، باید فکر کنیم که عدالت کار خودش را می‌کند و حتما این کار را می‌کند، این مهمترین چیز است. خدا را شکر که بسیار عالی است، همه چیز راه حلی دارد."

او درباره لحظه حمله که منجر به جراحات وارده و انتقال او به بیمارستان شد، گفت:"البته که می‌ترسیدم، خودم را بین مرگ و زندگی دیدم، مثل هر انسان دیگری می‌ترسیدم."

پدر یامال با این وجود نمی‌داند که دقیقا چه زمانی از بیمارستان مرخص می‌شود:"نمی‌دانم، امیدوارم هر چه زودتر بتوانم دوباره صحبت کنم."

او همچنین در مورد آینده باشگاه بارسلونا در آستانه اولین بازی این تیم در فصل جدید گفت:"امیدوارم امسال بارسا تیم بزرگی باشد و ما کارهای بزرگی انجام دهیم."

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر