ستار هاشمی در کسب رای اعتماد رکورد شکست/ عکس

ستار هاشمی با ۲۵۶ رای توانست بر صندلی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تکیه بزند؛ براین اساس ستار هاشمی رکورد رای اعتماد در بین وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادوار گذشته را شکسته است.

ستار هاشمی در کسب رای اعتماد رکورد شکست/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ستار هاشمی، با 264 رای موافق و 24 مخالف وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم شد؛ ستار هاشمی برنامه‌های خود برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در 6 محور عنوان کرده بود:

  • توسعه ارتباطات و شبکه ملی اطلاعات
  • دولت هوشمند و کاربردی‌سازی هوش مصنوعی در صنایع مختلف 
  • اقتصاد دیجیتال
  • حمایت از توسعه محتوا و خدمات محتوایی در فضای مجازی
  • صنعت فضایی
  • پست هوشمند

عیسی زارع‌ پور با چند رای اعتماد وزیر ارتباطات و فناوری شد؟

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم، با 256 رای اعتماد، توانست بر جایگاه وزارت ارتباطات تکیه بزند؛ زارع پور در چشم اندازی که برای دوره چهارساله خود دیده بود، به دنبال ایجاد شفافیت، مبارزه با فساد، ارتقا کارآمدی و بسط عدالت از طریق ارائه خدمات هوشمند، تامین و تسهیل ارتباطات فراگیر، ارائه سرویس‌های محتوای داخلی، ایجاد و توسعه زیرساخت امن و پایدار در تمامی ارکان دولت و جامعه، تمدن سازی در فضای مجازی و مقابله با تهاجم فرهنگی و همچنین ارتقا جایگاه اقتصاد دیجیتال بود.

محمد جواد آذری جهرمی با چند رای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شد؟

محمد جواد آذری جهرمی نیز با 152 رای، توانست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوازدهم شود. آذری جهرمی پیش از آنکه بر صندلی وزارت بشیند، یک دوره عضویت در هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت ایران(95-1393)، عضویت کمیسیون عالی تنظیم مقررات شورای عالی فضای مجازی، عضویت کمیسیون عالی ارتقای تولید محتوای شورای عالی فضای مجازی، عضویت ناظر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی را در کارنامه خود داشت.

در جدول زیر میزان رای اعتماد مجلس به وزرای ارتباطات دولت‌های هفتم تا یازدهم آورده شده است:

آمار رای اعتماد مجلس به وزیر ارتباطات در ادوار گذشته

نام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

دولت

تعداد رای اعتماد

محمدرضا عارف

هفتم

246

احمد معتمدی

هشتم

175

محمد سلیمانی

نهم

220

رضا تقی‌پور

دهم

197

محمد حسن نامی

دهم

247

محمود واعظی

یازدهم

218

بر این اساس ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت چهاردهم، رکورد اخذ رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی را در دو دهه گذشته، شکست.

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان