توقیف ۶ موتورسیکلت سنگین در پایتخت

پلیس راهور پایتخت گفت: تعطیلی مجوزی برای تردد موتور سنگین نیست.

توقیف 6 موتورسیکلت سنگین در پایتخت

به گزارش خبرآنلاین، معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه صرف تعطیل بودن روز مجوزی برای تردد موتور سنگین در تهران نیست، گفت: ممانعت از تردد موتور سنگین در معابر مطالبه مردم است.

بنابر گزارش ایرنا، سرهنگ سعید اکبری روز چهارشنبه در این خصوص از توقیف 6 دستگاه موتورسیکلت سنگین به تازگی در شهر تهران خبر داد و افزود: در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراه‌ها در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب، مشخص شد که 6 دستگاه موتورسیکلت سنگین مشغول تردد در محدوده بزرگراه بابایی به شکل بسیار خطرناکی هستند.

وی ادامه داد : با توجه به لایی کشی و سرعت بالای موتورسیکلت‌های سنگین و احتمال بروز خطر برای راکبین و خطراتی که برای دیگر شهروندان متصور بود و با هماهنگی بعمل آمده با تیم‌های گشتی پلیس بزرگراه‌های راهور تهران بزرگ، این موتورسیکلت‌های سنگین در همان محدوده متوقف و از ادامه تردد آنها جلوگیری شد.

سرهنگ اکبری اظهار کرد: توقیف موتورسیکلت‌های سنگین بدون مجوز و بدون پلاک به خواسته مردم و به دلیل آلودگی‌های صوتی و بر هم زدن آرامش دیگر رانندگان در اولویت پلیس قرار دارد.

وی گفت: پلیس به محض رویت موتورسیکلت‌هایی که با لایی کشی و ایجاد سر و صدا نظم ترافیک را برهم می‌زنند و هیچ گونه مدارک و بیمه همراه ندارند طبق قانون برخورد کرده و اینگونه موتورسیکلت‌ها را طبق قانون اعمال قانون به پارکینگ منتقل می‌کند.

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده اینگونه موتورسیکلت‌های سنگین که با سرعت و انجام حرکات نمایشی امنیت تردد رانندگان را در معابر به خطر می‌اندازند و با جان خود و دیگران بازی می‌کنند حتما پلیس را با شماره 110 در جریان بگذارند.

47236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان