شوک به بمب سپاهان؛ قرارداد لیموچی ثبت نشد!

ستاره جدید سپاهان به دلیل عدم صدور کارت نمی‌تواند تیمش را در مسابقه هفته دوم همراهی کند.

شوک به بمب سپاهان؛ قرارداد لیموچی ثبت نشد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال سپاهان در شرایطی نخستین مسابقه فصل جدید لیگ برتر را مقابل چادرملو اردکان برگزار کرد که مهدی لیموچی، وینگر تکنیکی خود را در اختیار نداشت و کارت این بازیکن و هادی محمدی و سیاوش یزدانی صادر نشده بود که این اتفاق دوباره افتاده و او نمی‌تواند روز جمعه به میدان برود.

به گزارش ورزش سه، مهدی لیموچی که پس از درخشش در آلومینیوم اراک مورد توجه قرار گرفت و با جدایی از جمع شاگردان سید مجتبی حسینی به سپاهان پیوست، نخستین بازی رسمی خود را در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا مقابل شباب الاهلی امارات انجام داد، اما پس از آن در لیگ برتر به میدان نرفت که این وضعیت برای او ادامه دارد.

باشگاه سپاهان مثل سال گذشته که مشکلاتی برای استفاده از برخی ستاره‌های خود داشت، اکنون هم در ثبت قرارداد لیموچی اقدامات لازم را انجام نداده تا این بازیکن جدید طلایی پوشان برای دومین بازی پیاپی غایب باشد.

لیموچی در شرایطی که در دو اردوی قبلی جزء ملی‌پوشان بوده و انگیزه زیادی برای تداوم این روند همراه با سپاهان داشت، حالا با شوک بزرگی مواجه شده و این باشگاه اصفهانی نتوانسته کارت بازی او را بگیرد و استفاده کند.

سپاهان روز جمعه هفته جاری در دومین بازی فصل به مصاف خیبر خرم‌آباد می‌رود که مهدی لیموچی غایب طلایی پوشان است و احتمالا این وضعیت برای هادی محمدی هم وجود دارد.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان