برگزاری یادواره ۱۴ شهید مسجد ابوالفضل علیه السلام شهربن

یادواره ۱۴ شهید مسجد ابوالفضل علیه السلام شهر بن به همت پایگاه های مقاومت بسیج سیدالشهدا شهید چمران و حضرت مریم سلام الله علیها شهر بن برگزار شد.

برگزاری یادواره 14 شهید مسجد ابوالفضل علیه السلام شهربن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین چهارمحال وبختیاری، یادواره 14 شهید مسجد ابوالفضل علیه السلام شهر بن  به همت پایگاه های مقاومت بسیج سیدالشهدا شهید چمران و حضرت مریم سلام الله علیها  شهر بن برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین میرزایی در این برنامه گفت: شهادت جایزه مجاهدت در راه خداست و کسانی در راه خدا شهید خواهند شد که در راه خدا جهاد کنند و وابستگی به دنیا نداشته باشند.

وی افزود: امام حسین علیه السلام در شب عاشورا یاران خود را غربال کردند که در نتیجه آن همه با او همراه نشدند و افراد کمی با او همراه شدند و شهادت نصیب تعداد محدودی شد.

کارشناس مسائل مذهبی ادامه داد: اگر میخواهید بدانید چقدر به دنیا دلبستگی دارید ببینید چقدر عاشق شهادت هستید به همان میزانی که شهادت را میخواهید به دنیا وابسته نیستید.

حجت الاسلام و المسلمین حسین میرزایی اظهار داشت: شهدا تربیت یافته مکتب تشیع بودند که به رهبری امام خمینی رحمه الله علیه انقلاب اسلامی را رقم زدند و در دفاع مقدس با ایثار و از خودگذشتگی صحنه های نابی از شهادت را آفریدند.

وی تاکید کرد: دشمن تلاش دارد تا جوانان ما با مقوله شهید و شهادت که قله تربیتی در مکتب تشیع است، آشنا  نشوند فلذا همه ما موظف هستیم با کار فرهنگی مناسب نسل جدید را با این فرهنگ آشنا کنیم و شهدا را به آنها بشناسانیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان