شروع تیم ملی با یک برد خفیف؛ طارمی و بیرانوند درخشیدند!

تیم ملی ایران در دیدار با قرقیزستان موفق به کسب پیروزی یک بر صفر شد.

شروع تیم ملی با یک برد خفیف؛ طارمی و بیرانوند درخشیدند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان از ساعت 19:30 امروز (پنجشنبه) در نخستین دیدار از مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل دقیقه 33 مهدی طارمی به سود ملی‌پوشان کشورمان به پایان رسید.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمدامین حزباوی، آریا یوسفی، میلاد محمدی، امید نورافکن، سامان قدوس، علی قلی‌زاده، مهدی قایدی، سردار آزمون و مهدی طارمی.

ترکیب قرقیزستان: ارژان توکوتائف، تامیرلان کوزوبائف، الدیار زاریپبکوف، والری کیچین، کایرت ژیرگالبک، الکساندر میشچنکو، خریستیان بروزمن، گولژیگیت آلیکولوف، آلیماردون شوکوروف، اودیلژون عبدالرخمانوف و جوئل کوجو.

داور: یوسوکه آراکی از ژاپن

دقیقه 7: پاس عمقی مهدی قایدی به سردار آزمون رسید و این بازیکن ضربه‌اش را از زاویه بسته زد که دروازه‌بان قرقیزستان توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 21: بازیکن قرقیزستان از جلو آمدن علیرضا بیرانوند استفاده کرد و توپ را به سمت دروازه ایران زد و بیرانوند به سختی توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 33: شوت زمینی امید نورافکن با دفع ناقص دروازه‌بان قرقیزستان همراه شد تا مهدی طارمی به راحتی دروازه حریف را باز کند.

دقیقه 45: طارمی در محوطه جریمه قرقیزستان پاس رو به عقبی به علی قلی‌زاده داد، ولی ضربه این بازیکن از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

دقیقه 56: ژیلگاربک پس از حرکت در عرض به سمت دروازه شلیک کرد که بیرانوند آن را مهار کرد.

دقیقه 58: باز هم نورافکن از پشت محوطه اقدام به شوت‌زنی کرد که این بار تیرک دروازه مانع گل شدن این توپ شد.

دقیقه 59: باز هم ژیلگاربک در عرض حرکت کرد و این بار پشت محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد که از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 72: شوت سردار آزمون با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 73: شانزدهمین شوت ایران را ترابی با پای راست زد که آن هم در چارچوب نبود.

دقیقه 84: تعلل و آشفتگی خط دفاعی تیم ملی ایران باعث شد کوجو با بیرانوند تک به تک شود که سنگربان تیم ملی به خوبی آن را مهار کرد.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان