دستگیری ۱۸ مخل نظم عمومی در زرند

دادستان زرند از تحت تعقیب قرار گرفتن ۱۸ نفر از افرادی که به صورت گروهی و با اخلال در نظم عمومی، شیشه خودروی برخی شهروندان را نیز تخریب کرده اند، خبر داد و گفت: مجازات بازدارنده برای این افراد قطعی است.

دستگیری 18 مخل نظم عمومی در زرند

به‌ گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، رضا یعقوبی با قدردانی از همکاری نیروی انتظامی افزود: نیروهای انتظامی به صورت فوری مجرمان این پرونده را که با تخریب خودروی شهروندان منجر به ایجاد رعب بین مردم شده بودند، دستگیر کرد.

وی با اشاره به وصول گزارش های مردمی و نیروی انتظامی اظهار داشت: بلافاصله با ارجاع پرونده به شعبه نخست بازپرسی، دستور بازداشت موتور سوارانی که با صورتی پوشیده اقدام به تخریب اموال مردم و به ویژه شیشه خودروی شهروندان به وسیله اشیای مختلف می کردند، صادر و این موضوع در کوتاه ترین زمان ممکن از سمت کلانتری 12 شهرستان زرند با دستگیری عاملان ناامنی، اجابت شد.

دادستان زرند ادامه داد: افراد تحت پیگرد قرار گرفته 18 نفر هستند که در بازجویی خود ضمن اعتراف به عمل انجام شده، انگیزه خود را حمایت از دوست عنوان داشته و در حال حاضر با ابراز ندامت و پشیمانی خواستار بخشش هستند.

وی با تاکید بر اجرای مجازات فوری بازداشت شدگان گفت: هدف از اعمال مجازات مجرمان ایجاد بازدارندگی و پیشگیری از رخدادهای مشابه است.

یعقوبی تاکید کرد: بنابراین برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضایی با در نظر گرفتن شرایط و اقتضائات حال و آینده افراد بزهکار و بزه دیده به صورت بازدارنده ای اعمال و از سویی الزام به جبران خسارت آسیب‌دیدگان و جلب رضایت این افراد نیز بایستی مد نظر قرار گیرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان