هدف از جام رسانه ای امید، برجسته نمودن دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس است

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت : هدف از اجرای جام رسانه ای امید، تقویت امید و باور، تحقق تمدن نوین اسلامی در افکار عمومی و تبیین و برجسته نمودن دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس و همچنین جلوگیری از تحریف تاریخ است.

هدف از جام رسانه ای امید، برجسته نمودن دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طی آیینی و باحضور سردار حسین معروفی معاون سازمان بسیج کشور، سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان ، مجتبی سلطانی نژاد مسئول سازمان بسیج رسانه استان کرمان و جمعی از اصحاب رسانه، از دو پوستر «جام رسانه ای امید» و «جشنواره طنین» بسیج رسانه در مجموعه گهرپارک سیرجان رونمایی شد.  

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم در خصوص رویداد جام رسانه ای امید گفت : این رویداد در راستای سند راهبردی ده ساله اعتلای بسیج و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تدوین گردیده و بابکارگیری از همه ظرفیت ها و تعاملات درون و برون سازمانی به صورت بومی سازی در استان کرمان و به صورت نمادین در گهرپارک رونمایی می‌شود.

سردار محمدعلی نظری افزود: هدف از اجرای جام رسانه ای امید، تقویت امید و باور، تحقق تمدن نوین اسلامی در افکار عمومی و تبیین و برجسته نمودن دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس و همچنین جلوگیری از تحریف تاریخ است.

وی گفت: شناسایی استعدادهای تولید و انتشار آنها، تجلیل از استعدادهای نقش آفرین در تولیدات انقلابی سطح استان، ایجاد رقابت اثربخش، ارتقای توان حرفه ای، افزایش انگیزه و خودباوری برای تعالی جریان رسانه ای انقلاب بین فعالان رسانه ای، جلوگیری از تحریف و تهدیدات دشمن در جنگ نرم و جنگ شناختی و روایت های جبهه دشمن، از رویکردهای این رویداد است.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: جام رسانه ای امید در نظر دارد با برجسته کردن دستاوردهای انقلاب و تولید و نشر هنرمندانه در مراکز تولیدی بپردازد.

وی تصریح کرد: این پوستر به صورت نمادین در یادواره رونمایی شد و قرار است در مراکز مهم رشد تولید؛ گل گهر، گهرزمین، مس سرچشمه و سایر مراکز شناسایی شده به صورت رویداد 36 ساعته با حضور اصحاب رسانه و کارشناسان مرتبط با محوریت جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امید انجام شود.

جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت


در ادامه سردار نظری با اشاره به آغاز به کار جشنواره رسانه‌ای بانوان حریم رسالت اظهار کرد: «حریم رسالت» پایه گذار حرکت رسانه ای برای تحقق ایران قوی با نقش آفرینی بانوان است.  

وی با بیان اینکه روایت زن در تراز انقلاب در بستر جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت فرصت مناسبی برای  معرفی الگوی سوم زن مسلمان و جایگاه زن از نگاه جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به محورهای سومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت گفت: زن، روحیه خودباوری، مردمی سازی، ایران قوی زنِ عفیف، نجیب و متدین ایرانی و هویت زن مسلمان و روایت زنان موفق والگوی سوم زن مسلمان از محورهای مشخص شده در این جشنواره رسانه‌ای بانوان است.  

وی افزود: زن محورخانواده، فرزندآوری وسبک زندگی اسلامی ایرانی و نقش زن درترویج فرهنگ ایثار، شهادت ومقاومت ازدیگرمحورهای مشخص شده در این جشنواره ملی و بین المللی ویژه بانوان است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان