تیم محققان ایران با ساخت دستگاه " آلارم علائم حیاتی بازگشت به زندگی" قهرمان شد

چند محقق ایرانی در اختراع دستگاه " آلارم علائم حیاتی بازگشت به زندگی" مدال طلا و جایگاه نخست جهان را به خود اختصاص دادند.

تیم محققان ایران با ساخت دستگاه " آلارم علائم حیاتی بازگشت به زندگی" قهرمان شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ خلاقیت و نوآوری چند جوان ایرانی در جشنواره بین المللی مخترعین جهان که با هدف ارزیابی، حمایت و سرمایه گزاری در بهبود عملکرد حوزه بهداشت و درمان جهانی، با اختراع دستگاه مجهز به آلارم علائم حیاتی بازگشت به زندگی برگزار شد که با کسب مدال طلا و جایگاه نخست جهانی، پرچم خوش رنگ کشورمان بالاتر از کشورهای آمریکا، چین، ژاپن، هندوستان و بیش از پنجاه کشور دیگر به اهتزاز درآمد.

بر اساس این گزارش: جشنواره به مدت دوازده روز توسط فدراسیون بین المللی مخترعان و با حمایت سازمان جهانی مالکیت فکری با میزبانی کشور آمریکا برگزار شد.

اختراع دستگاه مجهز به آلارم علائم حیاتی بازگشت به زندگی قادر به یافتن آخرین علائم حیاتی در سردخانه می‌باشد، که توانست نظر هر 10 داور این مسابقات را به خود جلب کند و جایگاه نخست این جشنواره جهانی را به ایران اختصاص دهد.

ارشاد زمانپور در این خصوص با تقدیر از دیگر اعضای تیم ایران گفت: طراحی و ساخت این پروژه بیش از 2 سال زمان برد و اعضای تیم بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر خوداکتفایی موفق شدند پرچم ایران اسلامی را بر بلندای جهان به اهتزاز درآوردند.


وی افزود: زحمات بی وقفه اعضای این تیم در مراحل مختلف طراحی و ساخت این طرح شایسته تقدیر است و امید می رود همکاری این تیم در کسب موفقیت‌های بیشتر تداوم یابد.

تیم طراحی و ساخت دستگاه مجهز به آلارم علائم حیاتی بازگشت به زندگی متشکل از ارشاد زمان پور، مهران بختیاری، حدیثه سیدمرغکی، امید قلی زاده، سامان یاسمین، علی محسنی، ایمان فریدزاده، مرتضی نیک پرور و صهبا خسوسی ثانی در این جشنواره شرکت کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان