تم تولد سالیوان با تزئینات جذاب برای کوچولوهای دوست داشتنی

سالیوان یک کاراکتر انیمیشنی با کلی خاطرخواه. هیولایی مهربان و دوست داشتنی که بر همین اساس انتخاب بسیاری از عزیزان برای زمینه های مختلف از جمله تم تولد است. در این مطلب گلچینی منحصر به فرد از تم تولد سالیوان را با شما به اشتراک می گذاریم.

تم تولد سالیوان با تزئینات جذاب برای کوچولوهای دوست داشتنی

سالیوان نام غول بزرگ با دلی مهربان در انیمیشن کارخانه هیولاها است که او شخصیت اصلی این انیمیشن است که در کنار بو دختر بچه بانمک و کیوت این پویانمایی دوست داشنی را به جریان در می آورند. با توجه به اینکه تم تولد سالیوان یک تم تولد دخترانه و پسرانه است می توانید برای برگزاری جشن تولد دخترخانم ها و هم آقا پسرها استفاده کنید. یکی از فاکتورهای مشترک و اصلی در تزیینات، بهره بردن از بادکنک های سبز و یا آبی و یا سبز آبی می باشد.با توجه به محبوبیتی که این انیمیشن و این کاراکترهای انیمیشنی در میان کودکان با رده های سنی مختلف و حتی نوجوانان و جوانان دارند، می توانید از این تم تولد برای جشن های تولد این عزیزان در رده های سنی مختلف بهره ببرید.

تم تولد سالیوان برای علاقه مندان به این کاراکتر انیمیشنی

ایده هایی محبوب و خاطره ساز از تم تولد سالیوان

در انیمشین کارخانه هیولاها، سالیوان هیولای بزرگ و در واقع قدرتمندترین و ترسناک ترین هیولای آنجاست که در واقع از درون قلبی مهربان و احساساتی ناب دارد و همین موضوع باعث می شود تا هنگام مواجه شدن با بو، دخترک بازیگوش و دوست داشتنی انسان ها، به سرعت احساساتی شده و به او وابسته و دلبسته شود و سرنوشت متفاوتی را برای او رقم بزند که این تغییر تمام زندگی او، بو و حتی دوستش مایک و … را متحول می سازد. پس قطعا زیاد جای تعجب ندارد که کودکان این شخصیت را شخصیت محبوب خود بدانند و در انتخاب های خود از او بهره ببرند. این انتخاب می تواند شامل لوازم التحریر با تصویر سالیوان و بو، پوستر سالیوان، کیف با تصویر او و … باشد. یا انتخاب تم تولد سالیوان همانند بسیاری از سایر کودکان که شخصیت های کارتونی خود را برای این زمینه بر می گزینند و از جمله آن می توان به تم تولد سیندرلا، تم تولد تام و جری، تم تولد شیر شاه اشاره داشت.

تم تولد شخصیت اصلی کارخانه هیولاها

ایده هایی باحال از تم تولد سالیوان

تم زیبا و باحال سالیوان برای جشن تولدها

تم تولد چه اجزایی دارد؟

تم تولد مسئول هماهنگی میان طرح و رنگ و … در جشن می باشد که بسته به سلیقه فرد و نیز سن و جنسیت او یک طرح اعم از یک شخصیت کارتونی، گل یا هر چیز دیگری انتخاب می شود. البته که بسیاری از فاکتورها همچون فصل، کوچک و یا بزرگ بودن مراسم و تعداد مهمانان هم در آن دخیل اند. تم تولد از دو جزء تزییناتی و پذیرایی تشکیل می شود، در بخش تزیینات استیکر، بنر، تاج تولد، ریسه، بادکنک، شمع و … قرار می گیرند و در بخش پذیرایی قاشق، چنگال، چاقو، ظرف پاپ کورن، لیبل آب معدنی، تاپر، کیک و … جای می گیرند.

ایده دیزاین جشن تولد با تم سالیوان

تم تولد شخصیت اصلی کارخانه هیولاها

تزیین جشن تولد با طرح سالیوان

ایده دیزاین جشن تولد با تم سالیوان

و اما اگر از طرفداران سالیوان این شخصیت محبوب و مهربان هستید، لازم است علاوه بر انتخاب عناصر با طرح سالیوان از وسایل پذیرایی با طرح این کاراکتر بهره ببرید. مثلا تزیین پشت میز، تزیین کیک تولد، ظروف پذیرایی همگی و همگی برخوردار از این طرح باشند. یکی دیگر از عناصر این جشن تولد با این تم تولد، استفاده از بادکنک های فویلی طرح سالیوان و یا هیولاها به رنگ سبز می باشد.

ایده هایی بانمک از تم تولد سالیوان

تم زیبای سالیوان برای جشن تولدها

تم تولد کارخانه هیولاها برای عاشقان این انیمشین

تم تولد سالیوان برای علاقه مندان به این کاراکتر محبوب  تم تولد سالیوان برای علاقه مندان به این کاراکتر پرطرفدار

تم زیبای سالیوان برای جشن تولدها

ایده دیزاین جشن تولد با تم سالیوان

تم تولد کارخانه هیولاها جذاب و بانمک

تم خاطره انگیز سالیوان برای جشن تولدها

تم تولد شخصیت اصلی کارخانه هیولاها

تم تولد سالیوان برای علاقه مندان به این کاراکتر مهربان

تم محبوب سالیوان برای جشن تولدها تزیین جشن تولد با طرح سالیوان

تم تولد بو برای دخترخانم ها

ایده هایی خاص از تم تولد سالیوان

تم تولد شخصیت اصلی کارخانه هیولاها

تم جذاب سالیوان برای جشن تولدها

تم تولد شخصیت اصلی کارخانه هیولاها

تزیین جشن تولد با طرح سالیوان

تم تولد سالیوان برای علاقه مندان به این کاراکتر

تم تولد شخصیت اصلی کارخانه هیولاها

ایده دیزاین جشن تولد با تم سالیوان

تم تولد سالیوان و بوی دوست داشتنی

ایده هایی زیبا از تم تولد سالیوان

یک توصیه برای اجرای هر چه بهتر جشن تولد با تم تولد سالیوان اینکه در کنار توجه به کلیات همچون بنر، کیک تولد و تزیین میز و پشت میز به جزئیاتی مانند کارت تشکر، دعوت نامه و … توجه نمایید.در مطلبی که به پایان رسید شما همراهان عزیز آرگایی را با ایده هایی زیبا و شیک از تم تولد سالیوان آشنا کردیم. امیدواریم از مشاهده این ایده ها نهایت استفاده را برده باشید، به این معنی که بتواند راهنما و الگوی مناسب و مفیدی برای شما در اجرای جشن تولد با تم تولد سالیوان برای فرزند عزیز خود باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان