اعتصاب غذا برای خرید آیفون/ عکس

نوجوان هندی، با سه روز اعتصاب غذا، مادر فقیر خود را برای خرید آیفون تحت فشار قرار داد و اینگونه باج‌گیری عاطفی کرد.

اعتصاب غذا برای خرید آیفون/ عکس

نادیا زکالوند: اخیرا ویدیوی کوتاهی از فروشگاه تلفن‌های هوشمند در فضای مجازی منتشر شده است که در آن نوجوانی اعتراف می‌کند برای وادار کردن مادرش به خرید آیفون جدید، سه روز اعتصاب غذا کرده است.

مادر بینوا، زنی فقیر است که با فروش گل بیرون از معبدی در منطقه زندگی‌شان امرار معاش می‌کند. چهره رنج‌کشیده‌ او هنگام خرید آیفون نشان می‌داد که چقدر از این وضعیت ناراحت و درمانده است.

این ویدیو را روزنامه‌نگاری هندی که بیشتر خبرهای خود را در شبکه ایکس (توئیتر سابق) به اشتراک می‌گذارد، منتشر کرده است. او با انتشار این خبر، بحث داغی را در شبکه‌های اجتماعی درباره گجت و ابزارهایی که به آنها همچون نماد اعتبار نسل‌های جوان‌تر نگاه می‌شود راه انداخت.

مادر این نوجوان گفت، «با فروش گل جلوی معبد توانستم پولی جمع کنم و مجبور شدم به پسرم بدهم تا او بتواند آیفون بخرد و دست از اعتصاب غذای خود بردارد. اما الآن از او می‌خواهم که کار کند و این پول را به من برگرداند.»

اعتصاب غذا برای خرید آیفون/ عکس

رفتار این نوجوان با مادرش، انتقادهای زیادی را در فضای مجازی در پی داشت و کاربران بر این باور بودند، او با اینکه می‌داند مادرش با زحمت و مشقت فراوان پول درمی‌آورد، باز رفتاری پر از بی‌انصافی از خود نشان داده است.

خبرنگاری که این خبر را منتشر کرد گفت، «این ویدیو و چهره مادر واقعا غم‌انگیز است و قلب بسیاری از افراد را به درد آورده است.»

منبع:

odditycentral

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان