جلسات مجمع نمایندگان در خصوص بررسی موضوع تغییرات مدیریتی در استان انجام شده است

گزینه‌های استانداری را در فضای مجازی می‌خوانیم/ تا این لحظه هیچ گزینه‌ای نه وزارت کشور به مجمع پیشنهاد کرده و نه از مجمع گزینه‌ای را جهت معرفی درخواست کرده است.

جلسات مجمع نمایندگان در خصوص بررسی موضوع تغییرات مدیریتی در استان انجام شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد کعب‌عمیر نماینده مجلس شورای اسلامی شوش و کرخه در خصوص گزینه‌های مطرح شده برای استانداری خوزستان گفت: جلسات مجمع در خصوص بررسی موضوع تغییرات مدیریتی در استان انجام شده اما آنچه به یک تصمیم رسمی و نهایی منجر شده باشد تا این لحظه اتفاقی نیافتاده است.

وی خاطرنشان کرد: ما گزینه‌های استانداری را در فضای مجازی می‌خوانیم اما حقیقتا تا این لحظه هیچ گزینه‌ای نه وزارت کشور به مجمع نمایندگان استان پیشنهاد کرده و نه از مجمع گزینه‌ای را جهت معرفی درخواست کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان این دوره با انسجام و همفکری خوبی موضوعات استان را پیگیری می‌کند و قطعا در خصوص گزینه استانداری خوزستان یک اجماع خوبی صورت خواهد گرفت.

کعب‌عمیر تصریح کرد: استان خوزستان یک استان مهم و قطب اقتصادی کشور است لذا گزینه استانداری بایستی یک فرد کارآمد و توانمند باشد که بتواند ظرفیت‌های موجود در استان را در همه زمینه‌ها بالفعل کند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان