کدام گوشی‌های سامسونگ بروزرسانی جدید را دریافت می‌کنند؟

One UI ۶.۱.۱، جدیدترین ویژگی‌های هوش مصنوعی سامسونگ را به کاربران بیشتری دهد. در ادامه بیشتر در مورد این بروزرسانی بخوانید.

کدام گوشی‌های سامسونگ بروزرسانی جدید را دریافت می‌کنند؟

تینا مزدکی: سامسونگ از توسعه One UI 6.1.11 خبر داده است. گویا این به‌روزرسانی دسترسی جدیدترین ویژگی‌های هوش مصنوعی سامسونگ را به کاربران بیشتری می‌دهد.گزارش‌ها حاکی از آن است که ویژگی‌های هوش مصنوعی سامسونگ که در Galaxy Z Fold6 و Z Flip6 رونمایی شده‌اند، در سری Galaxy S24، سری S23، S23 FE، Z Fold5، Z Flip5 نیز در دسترس خواهند بود.

همچنین دستگاه‌های سری Tab S9 از 12 سپتامبر بروزرسانی را دریافت می‌کنند. علاوه بر ویژگی‌های جدید، افرادی که Z Flip5 دارند، به‌روزرسانی Auto Zoom4 دسترسی خواهند داشت.در به‌روزرسانی این سیستم‌عامل، ویژگی‌های جدیدی از ارتباط، بهره‌وری و خلاقیت دیده می‌شود که راحتی کاربر را افزایش می‌دهد و تجربه‌های نوآورانه جدیدی را برای کاربران سامسونگ به همراه دارد.

ارتباط شهودی بدون مانع

اگر بخواهید با شخصی که هم‌زبان شما نیست صحبت کنید، هوش مصنوعی سامسونگ این کار را برای شما انجام می‌دهد. باقابلیت  Listeningکه در Interpreter5 فعال است، در این مواقع کاربران می‌توانند مکالمه داشته باشند. این ویژگی اکنون در همه دستگاه‌هایی که به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند در دسترس خواهد بود.

همچنین  با استفاده از Chat Assist، کاربران به‌راحتی می‌توانند ایمیل‌ها، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و نظرات کوتاه را با استفاده از Composer پیش‌نویس کنند. کاربران به‌سادگی می‌توانند چند کلمه کلیدی وارد کنند و Galaxy AI یک پیام کامل بر اساس لحن و سبک شخصی کاربر ایجاد می‌کند.

از طرفی پاسخ‌های پیشنهادی که قبلاً فقط در Galaxy Z Flip6 در دسترس بودند، اکنون در دستگاه‌های سری Galaxy S24 نیز در دسترس خواهند بود و اگر گوشی به Galaxy Watch7 یاGalaxy Watch Ultra  متصل باشد، کاربر پاسخ‌های پیشنهادی را از مچ دست خود دریافت می‌کند.

کدام گوشی‌ها بروزرسانی جدید سامسونگ را دریافت می‌کنند؟

بهره‌وری

آخرین ویژگی‌های هوش مصنوعی سامسونگ می‌تواند هر دستگاه گلکسی را به یک ابزار بهره‌وری قدرتمند تبدیل کند. Note Assist6 یادداشت‌های وقت‌گیر جلسات شمارا خلاصه و در صورت نیاز ترجمه می‌کند. همچنین ویژگی فعال‌شده است که صوت‌های ضبط شده را به‌سرعت به متن تبدیل می‌کند.

PDF Overlay Translation7 نیز می‌تواند به‌راحتی متن فایل‌های PDF را ترجمه کند، این ویژگی حتی می‌تواند متن تصاویر و نمودارها ترجمه کند. همچنین Sketch to Image با ایجاد مجموعه‌ای از تصاویر، به بهبود عکس‌ها کمک کنند و قسمت‌های جاافتاده آن را تکمیل کنند.

بعلاوه، قابلیت‌های جستجوی پیشرفته Circle to Search8 گوگل به‌سرعت جستجو می‌کند و نتیجه آن را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این اکنون دستورالعمل‌های گام‌به‌گام برای حل مسائل پیچیده ریاضی نیز ارائه می‌دهد.

خلاقیت پیشرفته

هوش مصنوعی سامسونگ به کاربران کمک می‌کند که محتوای حرفه‌ای تولید کنند؛ حتی اگر کاربران آماتور باشند می‌توانند با این ویژگی‌های سامسونگ به‌راحتی تولید محتوا کنند و به‌سرعت تصاویر سه‌بعدی و ... تولید کنند.

همچنین کاربران می‌توانند با استفاده از Instant Slow-mo10 سرعت ویدیو را کاهش دهند و درعین‌حال کیفیت تصویر را حفظ کنند.

منبع: news.samsung

58323

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان