سیزده فوتی و مصدوم در تصادفات دو روز تعطیلی آذربایجان‌غربی / یک پراید واژگون و مچاله شد

تصادفات دو روز تعطیلی جاده‌های آذربایجان‌غربی سیزده فوتی و مصدوم در پی داشت.

سیزده فوتی و مصدوم در تصادفات دو روز تعطیلی آذربایجان‌غربی / یک پراید واژگون و مچاله شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، تصادفات جاده‌ای در استان آذربایجان‌غربی تمامی ندارد و در دو روز تعطیلی نیز تلفات قابل توجهی داشت.

انحراف از جاده و واژگونی پیکان در محور مرگنلر به چایپاره 1 مصدوم برجای گذاشت

حمید محبوبی مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی گفـت: ساعت 9:7 صبح روز پنج شنبه در محور مرگنلر به چایپاره واژگونی یک دستگاه پیکان گزارش شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات مرگنلر شهرستان شوط بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: این حادثه 1 مصدوم داشت که مصدوم حادثه بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

3 مصدوم بر اثر برخورد روآ و پراید در محور چالدران به چایپاره

او اضافه کرد: ساعت 7:28 صبح روز پنج شنبه 22 همچنین در محور چالدران به چایپاره (روستای سلوکو)برخورد روآ و پراید گزارش شد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات شهید مخلص شهرستان چایپاره بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: این حادثه 3 مصدوم داشت که مصدومین حادثه بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

راننده خوش شانس از واژگونی پژو 405 جان سالم به در برد

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی افزود: ساعت 13:18 ظهر روز جمعه در محور مهاباد - میاندوآب یک دستگاه خودرو پژو405 از جاده منحرف و واژگون شد که نجاتگران پایگاه امداد و نجات برده رشان هلال احمر میاندوآب بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
وی اضافه کرد: در این حادثه پس از رهاسازی معلوم شد راننده خوش شانس هیچ جراحی ندارد و پس از بررسی های اولیه توسط نجاتگران هلال احمر و تاکید بر انتقال به مرکز درمانی با رضایت شخصی و با همراهی آشنایان خود برای بررسی های بیشتر قرار شد به مرکز درمانی مراجعه کند.

واژگونی پراید با 4 مصدوم و ١ فوتی در محور اشنویه به پیرانشهر / پراید مچاله شد

محبوبی گفت: ساعت ١4:45 جمعه در محور اشنویه - پیرانشهر یک دستگاه پراید از جاده منحرف و واژگون شد که این حادثه 4 مصدوم و  ١ نفر فوتی برجای گذاشت که نجاتگران پایگاه امداد و نجات عین الروم هلال احمر اشنویه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

سیزده فوتی و مصدوم در تصادفات دو روز تعطیلی آذربایجان‌غربی / یک پراید واژگون و مچاله شد

وی افزود: بعد از رهاسازی حادثه دیدگان و انجام اقدامات اولیه،فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد و مصدومین به مرکز درمانی انتقال یافتند.

برخورد پژو 405 با پراید در محور  ارومیه - سرو 4 مصدوم برجای گذاشت

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی ادامه داد: ساعت 19:25 شامگاه جمعه در محور ارومیه - سرو سواری پژو 405با پراید برخورد کرد که نجاتگران پایگاه امداد و نجات سرو هلال احمر ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
وی اضافه کرد: این حادثه 4 مصدوم داشت که مصدومین بعد از  انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان