تدابیر مثبت مدیریت حمل و نقل عمومی جزیره برای بازگشایی مدارس کیش

میثم سام بند مدیرحمل و نقل عمومی کیش از نشست هماهنگی در جهت نرخ گذاری سرویس های مدارس در سال جدید تحصیلی و تعیین و روند بکار گیری مینی بوس های شهری برای ارائه خدمات مطلوب به دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی خبر داد .

تدابیر مثبت مدیریت حمل و نقل عمومی جزیره برای بازگشایی مدارس کیش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، در جلسه ای که با حضور میثم سام بند مدیریت حمل و نقل عمومی ، بدریه بحرینی رییس شورای شهر کیش و حسن عاشوری سرپرست اداره نظارت بر مراکزآموزشی  معاونت اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و روسای ادارات مدیریت حمل و نقل کیش برگزار شد نرخ سرویس مدارس در سال جدید تحصیلی تعیین و روند بکار گیری مینی بوس های شهری برای ارائه خدمات مطلوب به دانش آموزان بررسی شد.
بر اساس این گزارش سرویس ها شامل مناطق سفین ، صدف ، پایگاه هوایی و شهرک رز است که نرخ تعیین شده بر اساس کیلومتر برای مسیرهای 1 تا 7 کیلومتر پنج میلیون تومان، 8 تا 15 کیلومتر پنج میلیون و ششصد هزار تومان و بیش از 15 کیلومتر شش میلیون ویکصد هزار  تومان تعیین شده است. 
همچنین پس از طی روال اداری برای معرفی و بکار گیری مینی بوس ها و برقراری سرویس ها توسط مدیریت حمل و نقل عمومی کیش از ابتدای سال تحصیلی ، نظارت بر حسن انجام کار و نحوه ارائه خدمات به دانش آموزان و تعامل با والدین و مراکز آموزشی بر عهده اداره آموزش و پرورش کیش است.     
میثم سام بند مدیرحمل و نقل عمومی کیش با بیان اینکه با شروع سال جدید تحصیلی تعدادی از مینی بوس ها در دو نوبت به ارائه خدمات حمل و نقلی دانش آموزان اختصاص می یابد اظهار داشت : با توجه به اینکه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعدای از مینی بوس ها به سرویس مدارس اختصاص می یابد تمهیدات لازم برای استفاده از ظرفیت های ناوگان حمل و نقل عمومی در جهت رفاه حال شهروندان برای تردد سریع در مسیرهای مختلف شهری اندیشیده شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان