جزیره کیش در تدارک میزبانی گسترده از مسابقات جهانی پرورش اندام قهرمانی مردان جهان

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به استقبال گسترده از مسابقات جهانی پرورش اندام به میزبانی ایران در کیش گفت: این رویداد بزرگ ورزشی برای نخستین بار در ایران و به میزبانی کیش برگزار می‌شودکه حدود یک هزار ورزشکار از سراسر جهان برای حضور در تورنمنت جهانی پرورش اندام به جزیره کیش سفر می‌کنند و تاکنون حضور ورزشکارانی از ۶۲ کشور جهان قطعی شده ...

جزیره کیش در تدارک میزبانی گسترده از مسابقات جهانی پرورش اندام قهرمانی مردان جهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با بیان این که جزیره کیش در یک رقابت پیچیده میزبان مسابقات جهانی پرورش اندام شد؛ اظهار داشت: کشورهای عربستان سعودی و جمهوری چک خواهان برگزاری میزبانی این مسابقات بودند که خوشبختانه با همراهی وزارت امور خارجه کشورمان توانستیم میزبانی از این رویداد جهانی را بدست بیاوریم.

وی با بیان اینکه حدود یک هزار ورزشکار از سراسر جهان برای حضور در تورنمنت جهانی پرورش اندام به جزیره کیش سفر می‌کنند؛ اضافه کرد: تاکنون حضور ورزشکارانی از 62 کشور جهان قطعی شده و پیش بینی می‌شود که این رقم به 78 کشور افزایش یابد.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام میزبانی از این رویداد جهانی را یک دستاورد مهم و ارزشمند توصیف کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم میزبانی شایسته را از مهمانان و ورزشکاران داخلی و خارجی بعمل آوریم. اعتقاد راسخ دارم که این رویداد ظرفیتی برای غلبه بر تصویر سازی مغرضانه و اشتباه از ایران در سطح جهانی است.

وی با اشاره به ظرفیت های کیش همچون مراکز اقامتی، فرودگاهی، سرانه بالای فضای ورزشی، آب و هوای پاک و صنعت پذیرایی گفت: جزیره کیش می‌تواند قطب میزبانی از رویدادهای بین المللی در کشور باشد؛تنها دغدغه ما در این میزبانی مباحث مربوط به پرواز بود که با برقراری پروازهای فلای دبی و اتصال به شبکه پرواز جهانی این دغدغه رفع شد.

نصیرزاده متوسط هزینه حضور یک ورزشکار خارجی برای حضور در مسابقات جهانی پرورش اندام کیش را سه هزار دلار عنوان کرد و یادآور شد: می‌توان با یک برنامه ریزی محلی، صنعت گردشگری این جزیره را با میزبانی از رویدادهای بین المللی متحول کرد.وی همچنین به حضور 21 رییس فدراسیون زن در این مسابقات اشاره کرد و افزود: از این فرصت برای برگزاری همایش و دوره‌های آموزشی برای بانوان بهره مند خواهیم شد.

مسابقات جهانی پرورش اندام قهرمانی مردان جهان از 2 تا 6 مهر به میزبانی ایران و در جزیره کیش برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان