غرق شدگی کودک ۹ ساله در شهرستان سامان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت؛ طی اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان تیم امداد و نجات شهرستان سامان جهت امدادرسانی به سه مصدوم غرق شده در رودخانه زاینده رود در حوالی روستای چم جنگل اعزام شدند.

غرق شدگی کودک 9 ساله در شهرستان سامان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، مسعود مثنوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت :طی اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان تیم امداد و نجات  شهرستان سامان جهت امدادرسانی به سه مصدوم غرق شده در رودخانه زاینده رود در حوالی روستای چم جنگل اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه دارای سه مصدوم بود که با کمک افراد محلی و باشگاه‌های قایقرانی رفتینگ هر سه مصدوم از آب نجات پیدا کردند. که با ارزیابی‌های تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان سامان و اورژانس حال دو نفر از آنها مساعد اعلام شد ولی یکی از آنها که یک کودک 9 ساله بود به دلیل غرق شدگی در رودخانه زاینده رود فوت کرد.

 مسعود مثنوی در ادامه اظهار داشت: نیروهای اورژانس و هلال احمر تمام تلاش خود را برای بازگرداندن این کودک انجام دادند و پس از انجام عملیات احیای قلبی ریوی و انتقال آن به مرکز درمانی هوره ، متاسفانه تمام تلاش‌های آنها بی‌نتیجه ماند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری در پایان خاطر نشان کرد :این حادثه بار دیگر به ما یادآوری می‌کند که رعایت نکات ایمنی در محیط‌های آبی بسیار مهم است و یک لحظه غفلت یک عمر پشیمانی را به همراه خواهد داشت.

غرق شدگی کودک 9 ساله در شهرستان سامان

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان