نقاط ایجاد آبگرفتگی شهر کرمانشاه شناسایی و رفع مشکل می شود

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از شناسایی و ‌رفع آب گرفتگی شهر کرمانشاه خبر داد.

نقاط ایجاد آبگرفتگی شهر کرمانشاه شناسایی و رفع مشکل می شود

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، سجاد یزدانی صبح امروز شنبه (24 شهریور ماه) در جلسه آمادگی معاونت خدمات شهری در فصل پاییز با معاونین و بازرسین خدمات شهری مناطق هشت‌گانه شهرداری کرمانشاه که در سالن جلسات این معاونت برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل پاییز و آغاز بارندگی‌ها باید تمامی نقاط آب گرفتگی سطح شهر کرمانشاه شناسایی و رفع شود.

وی افزود: در سال‌های گذشته نقاطی که دچار آب‌گرفتگی شدند شناسایی شده و رفع مشکل آنها نیز در دستور کار قرار گرفته است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: ظرفیت کم کانال دفع آب‌های سطحی موجب آبگرفتگی بیشتر نقاط بوده که به زودی با همکاری معاونت عمرانی شهرداری کرمانشاه از طریق عملیات عمرانی و لوله گزاری ظرفیت کانال ها افزایش داده می‌شود.

وی در خصوص آب گرفتگی در برخی از تقاطع های غیر همسطح گفت: در نقاط دچار آب‌گرفتگی در تقاطع های غیر هم سطح اقداماتی از قبیل حفر چاه جذبی، تاسیس مخزن و کاشت پمپ های کف کش نیز موجب رفع مشکل می شود.

یزدانی اذعان کرد: برخی از نقاطی که دچار آب گرفتگی می‌شوند به دلیل ریختن زباله و نخاله‌های ساختمانی ایجاد شده که به صورت مستمر پاکسازی می شوند.

وی در ادامه از شهروندان کرمانشاهی خواست که زباله های خود را در مخازن جمع آوری قرار داده و از ریختن زباله در کانال های دفع آب‌های سطحی خودداری کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان