واکنش مورایس به شکست غیرمنتظره در اردن

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به نظر می‌رسد گل تساوی در شرایط آفساید به ثمر رسید. البته الوحدات شایسته پیروزی در این بازی بود و بیشتر از ما جنگید.

واکنش مورایس به شکست غیرمنتظره در اردن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ژوزه مورایس در نشست خبری پس از دیدار با الوحدات که با برتری دو بر یک میزبان اردنی به پایان رسید، اظهار کرد: بازی خوبی بود. از نظر احساسی، شدت بالایی داشت و شور و شوق هواداران موضوع خاصی در بازی بود. از نظر فنی بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. تیم حریف را نتوانستیم تحت فشار قرار دهیم و حریف به گل رسید، واکنش خوبی به این موضوعات نداشتیم.

او تصریح کرد: به نظر می‌رسد گل تساوی در شرایط آفساید به ثمر رسید. فکر می‌کنم الوحدات شایسته پیروزی در این بازی بود. فکر می‌کنم بیشتر از ما جنگیدند و بیشتر از ما تکل رفتند و خواسته تیمی بیشتر از ما نشان دادند، به همین دلیل بازی دو بر یک شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: نتیجه می‌شد متفاوت باشد اما نتیجه عادلانه بود. امیدوارم در آینده VAR را داشته باشیم و به تیم الوحدات تبریک می‌گویم.

وی در پاسخ به این‌که چطور گل الوحدات را آفساید تشخیص داد گفت: توسط تصاویری که داشتیم، به نظر می‌رسید که گل در شرایط آفساید بود.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان