گوشی اقتصادی جدید سامسونگ / همان همیشگی

شرکت سامسونگ به‌تازگی از گوشی اقتصادی گلکسی F۰۵ رونمایی کرده است. این گوشی قرار است ابتدا در بازار هند عرضه شود و وضعیت عرضه آن در بازارهای بین‌المللی هنوز مشخص نشده است.

گوشی اقتصادی جدید سامسونگ / همان همیشگی

به گزارش خبرآنلاین، شعبه سامسونگ در هند طی روزهای گذشته گوشی گلکسی M05 را معرفی کرد که در واقع نسخه‌ای از گلکسی A05 برای بازار هند محسوب می‌شود. اما اکنون سامسونگ گوشی اقتصادی جدیدی را با نام گلکسی F05 برای بازار این کشور معرفی کرده که از لحاظ ظاهری تفاوت‌هایی با M05 دارد اما در سخت‌افزار و سایر مشخصات هیچ تغییری تجربه نکرده است.

مشخصات سامسونگ گلکسی F05

بر اساس گزارش دیجیاتو، سامسونگ ادعا می‌کند قسمت پشتی گلکسی F05 با بافتی چرمی پوشانده است. همچنین این گوشی فعلاً در رنگ آبی عرضه شده اما ممکن است در آینده برخی رنگ‌های جدید نیز به آن افزوده شود.

گلکسی F05 از یک نمایشگر 6.7 اینچی LCD با رزولوشن +HD استفاده می‌کند که رفرش‌ریت 60 هرتز را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین این گوشی با اندروید 14 عرضه می‌‎شود و سامسونگ وعده 2 ارتقای نرم‌افزاری را نیز برای آن داده است.

گوشی اقتصادی جدید سامسونگ / همان همیشگی

در قسمت پشتی نیز می‌توان 2 دوربین 50 و 2 مگاپیکسلی دید که می‌توانند ویدئوهای 1080p با نرخ 60 فریم‌برثانیه ضبط کنند. برای دوربین سلفی نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. به‌صورت کلی، تفاوتی میان مشخصات سخت‌افزاری این گوشی با گلکسی M05 و A05 دیده نمی‌شود.

در بخش سخت‌افزار، نیز سامسونگ از یک تراشه نسبتاً قدیمی Helio G85 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است. البته این گوشی از کارت حافظه SD نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین گلکسی F05 از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 وات بهره می‌برد که البته آداپتور شارژ در جعبه وجود ندارد و کاربران باید آن را جداگانه خریداری کنند. فروش این گوشی از چند روز آینده با قیمت 10 هزار روپیه (120 دلار) در بازار هند آغاز می‌شود.

5858

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان