کیفی‌سازی و ارتقای سطح خدمات؛ دغدغه‌ اصلی نظام مهندسی ساختمان قزوین

سرلیست «ائتلاف باهم» گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین توانسته در ارائه خدمات تخصصی به مردم و تحقق اهداف خود دستاوردهای موثری داشته باشد.

کیفی‌سازی و ارتقای سطح خدمات؛ دغدغه‌ اصلی نظام مهندسی ساختمان قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «محمدشعبانیان» ریس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین و سرلیست «ائتلاف باهم» شب گذشته در مراسم افتتاح ستاد انتخاباتی این ائتلاف با اشاره به انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین به عنوان یکی از بزرگترین نهادهای تخصصی و مردم‌ نهاد استان توانسته در ارائه خدمات تخصصی به مردم و تحقق اهداف خود دستاوردهای موثری داشته باشد.

وی با بیان اینکه میزان تسهیلات بانکی پرداخت شده صد برابر افزایش پیدا کرده است، افزود: در سال99، یک میلیارد و 300میلیون تومان از طرف سازمان به همکاران وام پرداخت کردیم و در سال 1400 این عدد به دو و نیم میلیارد افزایش پیدا کرد؛ با توجه به اینکه رویکرد هیات مدیره دوره فعلی جمع آوری حساب های بانکی و صرف وقت روی این موضوع و احصای اطلاعات بانکی برای بهبود ارائه خدمات به اعضا بود در سال 1401 پرداخت تسهیلات به 25میلیارد تومان افزایش پیدا کرد و 10برابر شد و در سال 1402 این عدد به 38میلیارد تومان نیز رسید و در 6ماهه اول سال جاری 48 میلیارد و 600میلیون تومان وام پرداخت شده است.

شعبانیان به اقدامات هیات مدیره سازمان در دوره هشتم اشاره کرد و گفت: در مجموع شاهدیم طی سه سال گذشته هیات رئیسه و خزانه دار سازمان همواره حضور داشتند و توانستند اتفاقات خوبی را برای اعضا رقم بزنند و مشکلات بانکی حل شود.

سرلیست «ائتلاف باهم» خاطرنشان کرد: اگر پرونده سازمان را در سنوات گذشته بررسی کنید طی سه سال اخیر هیچ گونه افزایش تعرفه نداشتیم و هیات مدیره به دلیل اتحاد و با هم بودن و پذیرش یکسری مسئولیت ها و بایدها در چهارچوب قانونی که مصوب و قابل اجرا می باشد تصمیمات هیات مدیره را بلافاصله پس از ابلاغ اجرایی کرد.

وی با بیان اینکه توانستیم در یک بازه سه ساله تعرفه ماکسیمم کشوری را در تمام ادوار این سه سال داشته باشیم افزود: در نیمه نخست امسال توانستیم مصوبه افزایش تعرفه از هیات چهارنفره را برای اولین بار به سقف 25درصد در شهر قزوین و سایر شهرها اخذ کنیم که تحقق این مهم به این دلیل بود هیات مدیره امور مهندسان را به صورت تخصصی پیگیری می کرد و به دنبال موضوعات سیاسی نبود و صرفا مباحث و دغدغه های مهندسان را بررسی کردیم.

شعبانیان عنوان کرد: در سال1400، 27درصد پروژه ها دارای مجری بود و با تغییر ضوابط پیمانکاری و افزایش حیطه کار مجریان در حال حاضر 43درصد پروژه ها مجری دارند که با توجه به مصوبه الزام به اجرای همه ساختمانها در قزوین و 400 متر در 5 شهر دیگر به میزان 60درصد افزایش خواهد یافت.

وی در پایان اظهارکرد: صدور خدمات مهندسی به کشورهای همسایه جزو برنامه های هیات مدیره دوره هشتم بود و در این خصوص رایزنی های لازم انجام شد ولی با توجه به بازه زمانی و تغییر دولت این موضوع به تاخیر افتاد که در صورت حمایت مهندسان عزیز و پیروزی در انتخابات، با همراهی یکدیگر بهتر و قوی تر از گذشته ادامه خواهیم داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان