واکنش حماس به کشتار جدید صهیونیست‌ها در اردوگاه البریج

در پی کشتار جدید صهیونیست‌ها در غزه، حماس اعلام کرد: دشمن با انجام یک بمباران وحشیانه و شدید که شامل یک منطقه مسکونی مملو از جمعیت ساکن شرق اردوگاه البریج بود، کشتار جدیدی را مرتکب شد.

واکنش حماس به کشتار جدید صهیونیست‌ها در اردوگاه البریج

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا جنبش حماس در واکنش به کشتار جدید صهیونیست‌ها گفت: جنایات شنیع و مکرر اسرائیل که آخرین آن کشتار البریج است، ادامه عادت ارتش اشغالگر تروریست به جنگ نابودگرانه خود و هدف قرار دادن مستقیم و عمدی غیرنظامیان بی‌دفاع است.

حماس ادامه داد: جنایت دشمن در اردوگاه البریج ده‌ها شهید و مجروح برجای گذاشت که اکثر آنها هنوز زیر آوار هستند و توانایی یافتن آنها وجود ندارد.

حماس افزود: این کشتارهای مداوم علیه مردم و ساکنان نوار غزه که با همدستی و حمایت دولت آمریکا و پایتخت‌های غربی انجام می‌شود، عزم و استواری مردم فلسطین را تضعیف نمی‌کند و موفق به سرکوبی مقاومت آنها نخواهد شد.

طبق گزارش المیادین، حماس تاکید کرد: ادامه قتل عام علیه مردم ما تنها عزم ما را برای مقاومت و ادامه گام‌ها برای درهم شکستن اراده ارتش اشغالگر فاشیست و شکست تجاوزگری آن در مسیر دستیابی به امیدهای مردم برای رهایی و تعیین سرنوشت را بیشتر می‌کند.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان