راهنمای استایل با کفش کالج و چند نکته حیاتی

همانطور که می دانید انتخاب کفش مناسب نقش مهمی در زیبایی استایل خاتم ها و آقایان ایفا می کند که امروزه مدل کالج آن پر طرفدار می باشد به همین خاطر، در این مقاله شما را با استایل با کفش کالج آشنا خواهیم کرد.

راهنمای استایل با کفش کالج و چند نکته حیاتی

کفش کالج یکی از باکلاس ترین کفش ها که می باشد که همه خانم ها و آقایان باید یکی از این مدل کفش ها را داشته باشند زیرا، مناسب همه می باشد و به راحتی با انواع لباس ها قابل ست شدن هستند بنابراین، اگر شما نیز به دنبال استایل مناسب با کفش کالج هستید می توانید تا پایان مطلب همراه ما باشید.

 استایل با کفش کالج شیک

انتخاب ست مناسب با کفش کالج از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که از تنوع بالای برخوردار است و می توان گفت تمام سلایق را در بر میگیرد و بسته به سلیقه و موقعیت مکانی تان میتوانید ست مناسبی داشته باشید که به منظور یک انتخاب لاکچری می توانید از تصاویر این مقاله کمک بگیرید.

استایل با کفش لاکچری مناسب خانم ها و آقایان

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده است که کفش کالج به چه مدل کفش هایی گفته می شود. کفش کالج به کفش کلاسیک و بدون بند گفته می شوند. که ساخته شده از چرم و یا جیز می باشد و دارای پاشنه تخت است که در سال 1920 این کفش ابداع شد و به عنوان کفش لوفر یا کالج معروف شد که مدل جیر آن قابل ست شدن با انواع لباس ها می باشد و این مدل کفش دارای بافت رویه نرم و نازک است. که مناسب استایل های نیمه رسمی است زیرا، نه خیلی کفش راحت و نه خیلی کفش رسمی محسوب می شود و مدل چرم آن نیز طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است و مناسب استایل های رسمی  می باشد و به دلیل براق بودن به لباس ها درخشش خاصی می دهد.

مدل تیپ با کفش کالج در رنگ زیبا

رنگ کفش کالج

کفش های کالج از تنوع رنگی بالایی برخوردار است که بسته به سلیقه و همچنین موقعیت مکانی تان می توانید رنگ مناسبی را انتخاب کنید که کفش های کالج دارای انواع مختلفی می باشد که در ادامه مطلب شما را با انواع این مدل کفش آشنا می کنیم :

انواع مدل تیپ با کفش کالج

کالج منگوله ای

این کفش روی هر جفت آن یک یا دو منگوله وجود دارد که به عنوان یکی از محبوب ترین کفش های کالج محسوب می شود که معمولاً منگوله روی کفش  ساخته شده از جیر یا چرم است.

 استایل با کفش کالج لاکچری

کالج گوچی

این نوع کفش به دلیل اینکه روی کفش قلاب فلزی دارد معروف شده است و در گذشته طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است که دارای رنگ های مختلفی است و  رنگ  مشکی و قهوه ای آن گزینه مناسبی است.

مدل تیپ لاکچری با کفش کالج

کفش کالج پنی

این مدل کفش به عنوان سنتی ترین کفش کالج محسوب می شود که یک کفش مینیمال، شیک و همه کاره است و در دهه 50 زمانی که این مدل کفش دانشجویان زیادی را به خود جذب کرد این نام برای این کفش انتخاب شد.

متفاوت ترین استایل با کفش کالج

تیپ مناسب مردانه با کفش کالج

انتخاب شلوار مناسب در زمان استفاده از کفش کالج از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در واقع باید ست مناسب و لاکچری داشته باشید که در ادامه چند مدل شلوار مردانه که مناسب کفش کالج هستید را به شما معرفی می کنیم :

مدل تیپ خاص با کفش کالج

شلوار کتان

یکی از شلوارهای مناسب کفش کالج، شلوار کتان می باشد که این دو در کنار هم ظاهری روزمره و متفاوت به استایل آقایان می دهند. از این رو، به منظور رفتن به موقعیت های نیمه رسمی مانند یک قرار ناهار گزینه مناسبی است و به منظور تکمیل استیل تان از یک پیراهن و کمربند چرمی استفاده نمایید.

مدل زیبا تیپ با کفش کالج

شلوار جین

اگر تمایل به تغییر در تیپ روزمره تان دارید می توانید شلوار جین را با کفش کالج استفاده نمایید و باید دقت داشته باشید  که از پیراهن های مناسبی استفاده نمایید که پیراهن های نخی یا یقه اسکی گزینه مناسبی می باشند.

مدل خاص تیپ با کفش کالج

شلوار پارچه ای

یکی از شلوار های بسیار مناسب کفش کالج، مدل پارچه ای می باشد از این رو، انتخاب کت و شلوار و یا شلوار پارچه ای گزینه مناسبی است و مناسب استایل رسمی است. بنابراین، اگر تمایل دارید شیک و منحصر به فرد به نظر آیید می توانید کفش کالج را با شلوار پارچه بپوشید.

مدل لاکچری تیپ با کفش کالج

شلوار مناسب کفش کالج زنانه

خانم ها علاقه زیادی به پوشیدن کفش های کالج دارند و یکی از دغدغه آن ها انتخاب شلوار مناسب است که در ادامه چند شلوار زنانه مناسب کفش کالج را به شما معرفی می کنیم.

مدل تیپ زیبا با کفش کالج

شلوار پارچه ای

به منظور تیپ رسمی و شیک می توانید کفش کالج را با شلوار پارچه ای مشکی ست نمایید. و به منظور تکمیل استایلتان از یک مانتو کتی طوسی نیز استفاده کنید.

خاص ترین استایل با کفش کالج

شلوار راسته

کفش کالج جیر یا چرم منگوله ای را می توانید با یک تیشرت آستین بلند راه راه سفید مشکی و یک شلوار کتان یا پارچه ای راسته ست نمایید تا تیپ روزمره مناسبی داشته باشید.

مدل تیپ با کفش کالج شیک

جوراب شلواری

به منظور رفتن به مهمانی های دوستانه و همچنین دورهمی ها، ترکیب کفش کالج یا یک دامن کوتاه پلیسه یا تنگ همراه جوراب شلواری گزینه مناسبی است.

مدل متفاوت تیپ با کفش کالج

شلوار جین

ترکیب شلوار جین با کفش کالج به بروز تر نشان دادن شما کمک می کند. بنابراین، یک شلوار جین به رنگ مورد علاقه تان انتخاب نمایید و از یک تیشرت سفید نیز استفاده کنید همچنین، می توانید روی آن را یک کت چرمی یا نخی مناسب فصل بپوشید تا استایل منحصر به فردی با کفش کالج داشته باشید.

زیباترین استایل با کفش کالج

سحن پایانی

این مدل کفش ها ابتدا برای آقایان طراحی شد و با گذشت زمان دربین خانم ها نیز طرفداران زیادی به خود جذب کرد که از تنوع بالایی برخوردار است و در هر موقعیت مکانی می توانید از آن استفاده نمایید. در صورت تمایل به منظور مشاهده تصاویر استایل با کفش بلند و  استایل با کفش سامبا می توانید روی لینک مورد نظرتان کلیک نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان