ریزش قیمت شدید محصولات سامسونگ!/ عکس

سامسونگ در برنامه فروش جدید خود که «Discover» نام دارد؛ تقریباً قیمت همه دستگاه‌های تلفن همراه پرچم‌دار خود را کاهش داده است.

ریزش قیمت شدید محصولات سامسونگ!/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تبلیغ سامسونگ که دقیقاً روز رونمایی آیفون 16 منتشر شد و تمام طول هفته ادامه داشت، حاکی از آن بود که این کمپانی کره‌ای پرچم‌داران جدید خود را با تخفیف عجیب‌وغریب به فروش می‌رساند.

بهترین تخفیف‌ها برای سری جدید گلکسی زد فولد 6، گلکسی اس 24 و گلکسی تب اس 9 در نظر گرفته‌شده است. برای گرفتن گلکسی زد فولد 6 نیز، اگر زد فولد 5 دارید، آن را به سامسونگ تحویل بدهید، زیرا این گوشی هنوز جدید است و حداقل 4 سال دیگر پشتیبانی نرم‌افزاری می‌شود.

ریزش قیمت شدید محصولات سامسونگ!/ عکس

 بنابراین اگر بخواهید این تعویض را انجام دهید، سامسونگ 1300 دلار ارزش مبادله‌ای در نظر گرفته است. علاوه بر این اگر بخواهید مدل 256 گیگابایتی زد فولد 6 را بخرید، این گوشی را به‌جای 1899 دلار تنها با 599 دلار به فروش می‌رسد.علاوه بر این، خریداران در صورت نداشتن گوشی، فضای ذخیره‌سازی اضافی را به‌صورت رایگان دریافت می‌کنند یا اعتبار فروشگاهی 450 دلاری دریافت می‌کنند.

واضح است که سامسونگ فشاری را از طرف پیکسل 9 پرو فولد جدید گوگل احساس می‌کند، زیرا این قیمت‌ها برای گوشی‌هایی که شش هفته از عمرشان می‌گذرد، قیمت‌های عجیبی است.

گلکسی زد فلیپ 6 (Galaxy Z Flip 6) با 200 دلار تخفیف، همچنین فضای ذخیره‌سازی رایگان دو برابر به فروش می‌رسد. گلکسی اس 24 نیز(Galaxy S24+)  با 250 دلار تخفیف، گلکسی واج اولترا (Galaxy Watch Ultra) با 50 دلار تخفیف و گلکسی بوک 4پرو 360 (Galaxy Book 4 Pro 360) با 650 دلار تخفیف فروخته می‌شود. علاوه بر این،  این شرکت کره‌ای 20 درصد تخفیف Samsung Care Plus می‌دهد.

منبع: forbes

227323

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان