۵ کشتارگاه طیور در حال ساخت است/ ساختمان اداری ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل دامپزشکی استان لرستان گفت : ۵ کشتارگاه صنعتی طیور در حال ساخت است .

5 کشتارگاه طیور در حال ساخت است/ ساختمان اداری 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سید احمد موسوی: به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دکتر مصطفی زبردست در این باره به خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین در خرم‌آباد گفت:  در حال حاضر 9 کشتارگاه طیور  در سطح استان در حال فعالیت هستند و 5 واحد کشتارگاه جدید در سطح استان در حال ساخت است .

وی افزود: در همه شهرستانها بجز رومشکان کشتارگاه دام  موجود است و در حال فعالیت و خدمات رسانی به مردم می‌باشند  با ورود سرمایه گذار نیز کشتارگاه دام رومشکان در حال ساخت است و 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

زبردست ادامه داد : یکی از کشنارکاههای استان که فرسوده و قدمت زیادی داشت کشتارگاه شهرداری دورود بود که خوشبختانه این کشتارگاه با جذب سرمایه گذار در حال ساخت است و هم اکنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال تکمیل می باشد ‌

مدیرکل دامپزشکی لرستان با بیان اینکه کشتارگاه تمام صنعتی با استانداردهای روز در خرم‌آباد در حال ساخت است اظهار داشت: این کشتارگاه توسط بخش خصوصی و در خرم آباد ساخته میشود و در ساعت 6000 قطعه طیور کشتار می کند و براساس استانداردهای مدرن و اتحادیه اروپا ساخته می‌شود .

دکتر مصطفی زبردست همچنین از خرید 24 دستگاه خودرو مجهز طی 3 سال گذشته خبر داد و گفت : کار دامپزشکی نیازمند داشتن خودروهای مناسب و مجهز است که در این حوزه با مشکلاتی مواجه بودیم  با پیگیری های بعمل آمده موفق به اخذ مجوز خرید خودرو برای مراکز شدیم و 24 دستگاه جدید به ناوگان اضافه شد .

وی افزود: در حال حاضر در مجموع تعداد 50 دستگاه خودرو در مراکز مختلف در حال خدمات رسانی هستند و تعدادی خودروی دیگر نیز به ناوگان خودرویی دامپزشکی استان اضافه خواهد شد .

مدیر کل دامپزشکی استان لرستان ساختمان اداری را از دیگر طرحهای این اداره کل اعلام کرد و اظهار کرد : ساختمان اداری فعلی نیز قدمت بالایی داشته و ساختمان جدید بمنظور جایگزین نمودن ساختمان اداری از سال 91 کلنگ زنی شده و هم اکنون بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

مصطفی زبردست تاکید کرد:  کارفرمای این طرح راه و شهرسازی استان است که در 2 طبقه و در 1800 متر مربع در حال ساخت است که با توجه پیگیری های انجام  شده مقرر است تا پایان امسال این ساختمان تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان