جهان غیرموازی منتخب جشنواره فیلم لندن

فیلم کوتاه «جهان غیرموازی» منتخب جشنواره فیلم لندن شد.

جهان غیرموازی منتخب جشنواره فیلم لندن

فیلم کوتاه «جهان غیرموازی» به نویسندگی و کارگردانی محمد یراقی، که به عنوان یکی از آثار منتخب بیست و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی Portobello Film Festival در لندن انتخاب شده بود در این جشنواره اکران شد. این جشنواره که از 29 آگوست تا 15 سپتامبر برگزار می‌شود، بزرگترین و یکی از معتبرترین رویدادهای سینمای مستقل در بریتانیا به‌شمار می‌آید.

این فیلم پیش‌تر در جشنواره «BuSho» در بوداپست هم اکران شد و مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت. 

«جهان غیرموازی» یک درام اجتماعی تأثیرگذار است که داستان چند روز از زندگی یک دختر 6 ساله را در جامعه‌ای طبقاتی به تصویر می‌کشد و شرایط سخت زندگی کودکان کار را به نمایش می‌گذارد. این فیلم با همکاری بیش از 30 بازیگر ساخته شده و به موضوعات اجتماعی معاصر می‌پردازد که در خلاصه داستان آن آمده است: «اتفاقاتی که در عصر حاضر در حال رخ دادن هستند، متعلق به جهان موازی یا غیرواقعی نیستند و همه ما در وقوع آن‌ها مقصر یا تأثیرگذاریم.»

تیم تولید این فیلم شامل پارسا مجد (مدیر فیلمبرداری)، لیلی نوروزی (تدوین)، مصطفی بهمنی (مدیر صدابرداری)، ندا محسنی (طراحی صدا)، مهدی شیروانی (آهنگساز)، بهزاد صفار (سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریز)، مائده رفیعی (منشی صحنه)، مسعود رحیمی (طراح صحنه)، محمد مهری (طراح لباس)، نسترن گلی‌زاده (گریم)، بیتا اخلاقی (جلوه‌های بصری)، فربد جلالی (اصلاح رنگ)، مونا ورمزیار (عکاس) و بهمن قهاری (طراح پوستر) است. حق پخش انحصاری این فیلم در اختیار کمپانی ایتالیایی «Alpha Film» قرار دارد.

این فیلم در جشنواره با آثار برجسته‌ای از کشورهای مختلف از جمله ایرلند، ایتالیا، آلمان، اتریش و سوئیس به رقابت خواهد پرداخت.

5757

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان