تردد بیش از ۱۷۹ هزار دستگاه کامیون حامل کالاهای صادراتی در گمرکات مرزی کرمانشاه

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه گفت: در پنج ماهه نخست از سال‌جاری ۱۷۹ هزار و ۳۳۰ دستگاه کامیون حامل کالاهای صادراتی از طریق گمرکات مرزی استان کرمانشاه کالای خود را به کشور عراق صادر کردند.

تردد بیش از 179 هزار دستگاه کامیون حامل کالاهای صادراتی در گمرکات مرزی کرمانشاه

علی‌اصغر عباس‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، با بیان اینکه در پنج ماه نخست سال‌جاری 179 هزار و 330 دستگاه کامیون حامل کالاهای صادراتی از طریق گمرکات مرزی استان کرمانشاه کالای خود را به کشور عراق صادر کردند، اظهار کرد: از این تعداد کامیون عبوری حامل کالای صادراتی از حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه، گمرک پرویزخان با تردد 86 هزار و 524 دستگاه بیشترین سهم را در بین گمرکات استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

وی افزود: سهم گمرک خسروی از کامیون‌های حامل کالای صادراتی در پنج ماهه نخست سال‌جاری از گمرکات استان کرمانشاه 32 هزار و 589 دستگاه و تعداد کامیونهای حامل کالاهای صادراتی از گمرکات سومار 32 هزار و 92 دستگاه در این مدت است.

مدیرکل گمرک استان کرمانشاه تصریح کرد: تعداد کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی از گمرک شوشمی یازده هزار و 20 دستگاه و  گمرک شیخ صله 17 هزار و 105 دستگاه بوده است.

عباس‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: حجم کالاهای صادراتی توسط این تعداد کامیون  سه میلیون و 75 هزار تن به ارزش 2 میلیارد و 684 میلیون و 99 هزار دلار و عمده کالاهای صادراتی از طریق گمرکات استان میلگرد و آهن آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره بار، سنگهای ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان