تکلیف متقاضیان بدون واریزی مسکن ملی چه می‌شود؟

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیان بدون واریزی مسکن ملی در اولویت بعدی هستند که در صورت تامین زمین آنان نیز خانه‌دار می‌شوند.

تکلیف متقاضیان بدون واریزی مسکن ملی چه می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین از زنجان ، با اشاره به آخرین آمار واحدهای تحویلی نهضت ملی مسکن در زنجان، اظهار کرد: بیش از 20 هزار متقاضی واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده است و تا هفته دولت سال جاری 2431 واحد در استان زنجان تحویل متقاضیان داده شده است.

وی با بیان اینکه تعداد 4600 واحد هم توسط متقاضیان انتخاب واحد شده و مراحل رفع نقص و تکمیل زیرساخت‌ها انجام می‌شود، افزود: تعداد 700 واحد آماده شده که متقاضیان به دلایل مختلف از جمله واقع شدن در طبقه اول و شرایط دیگر برای انتخاب واحد مراجعه نکرده‌اند.

وی با اشاره به سرنوشت متقاضیان بدون واریزی، تصریح کرد: تعداد 5 هزار نفر متقاضی برای مسکن ملی در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند که واریزی نداشته و در اولویت بعدی هستند و در صورت رفع مشکلات زمین‌های در نظر گرفته شده، مقدمات خانه‌دار شدن این متقاضیان نیز فراهم خواهد شد.

قزوینیان با اشاره به متقاضیان تک واریزی، ادامه داد: از 27 هزار متقاضی نهضت ملی مسکن استان زنجان در بخش حمایتی تنها 7 هزار نفر تعیین تکلیف نشده بودند و تک واریزی داشتند که از این تعداد به 3 هزار نفر در ثمین سه، طی هفته‌های گذشته پیامک ارسال شده است.

قزوینیان با اشاره به سرنوشت متقاضیان مجرد، یادآور شد: قرار بود در محدوده هزار هکتاری لیل آباد طراحی لازم برای ساخت مسکن توسط همکاران اداره کل انجام شود که متقاضیان مجرد را نیز شامل می‌شد اما به علت مشکلاتی که خارج از اختیارات اداره‌کل راه و شهرسازی استان بود، مجبور شدیم اولویت‌بندی کنیم و متقاضیانی که واریز پول داشته‌اند یا تخصیص زمین انجام پذیرفته است در اولویت باشند.‌

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان، خاطر نشان کرد؛ در این میان با فعال شدن سامانه نهضت ملی مسکن، در استان نیز اطلاع‌رسانی لازم صورت می گیرد تا متقاضیان مسکن دوباره ثبت‌نام کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان