در پی دومین سوء قصد به جان ترامپ؛ بایدن: سرویس مخفی آمریکا به کمک بیشتر نیاز دارد

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی و یک روز پس از دومین سوء قصد به جان دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور گفت که سرویس مخفی این کشور به کمک بیشتر نیاز دارد و کنگره باید به این نیاز سرویس مخفی رسیدگی کند.

در پی دومین سوء قصد به جان ترامپ؛ بایدن: سرویس مخفی آمریکا به کمک بیشتر نیاز دارد

به گزارش خبرآنلاین، این اظهارات بایدن یک روز پس از دومین سوء قصد آشکار به جان دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا بیان شد.

ترامپ روز یکشنبه در باشگاه گلف در وست پالم بیچ فلوریدا هدف آنچه اداره تحقیقات فدرال (اف بی آی) آن را "یک سوء قصد به قتل " توصیف کرد قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، مقامات پلیس در فلوریدا به خبرنگاران گفتند که مظنونی را که توسط ماموران سرویس مخفی آمریکا با یک تفنگ تهاجمی به سبک کلاشنیکف در خارج از باشگاه گلف ترامپ مشاهده شده بود، دستگیر کردند.

نیویورک تایمز و فاکس نیوز به نقل از مقامات ناشناس پلیس گزارش دادند که فرد مظنون به نام رایان وسلی روث، 58 ساله، اهل هاوایی شناسایی و بازداشت شده است.

روث قبلاً به نیویورک تایمز گفته بود که بلافاصله پس از آغاز "عملیات نظامی ویژه" روسیه در فوریه 2022 به اوکراین سفر کرده تا مردم را به جنگیدن برای این کشور تشویق کند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوریخواه برای انتخابات5 نوامبر 2024 (15 آبان ماه 1403) در حالی روز یکشنبه 25 شهریور ماه برابر با 15 سپتامبر برای دومین بار مورد سوء قصد قرار گرفت که 13 جولای 2024 برابر با 23 تیرماه 1403 نیز هنگام سخنرانی انتخاباتی او در جمع هوادارانش در باتلر پنسیلوانیا مورد سوء قصد قرار گرفته و مجروح شده بود.ترامپ از تیراندازی اول جان سالم به در برد و فقط گوش راست او آسیب دید.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان