دستور وزیر کشور به مدیران این وزارتخانه

اسکندر مومنی گفت: وزارت کشور بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های مدیریتی و انسانی هر استان در مسیر پیشرفت و توسعه پایدار استان‌ها تاکید جدی دارد.

دستور وزیر کشور به مدیران این وزارتخانه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  اسکندر مومنی شامگاه یکشنبه در نشست بررسی ظرفیت‌های اقتصادی و موانع توسعه مازندران که با حضور اعضای مجمع نمایندگان این استان در دفتر وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: مازندران با توجه به برخوردار بودن از نیروهای فکری و اجرایی اثرگذار در سطح ملی و استانی، به نوعی بانک مدیریت و سرمایه انسانی در کشور محسوب می‌شود و لازم است که از این ظرفیت برای توسعه پایدار استان بهره گرفته شود. 

بنابر روایت ایرنا، وی با اشاره به اهمیت مازندران در اطلس فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بر لزوم بهره‌گیری از قابلیت‌های ممتاز این استان در پیشبرد سیاست‌های کلان کشور تاکید کرد. 

وزیر کشور افزود: با توجه به ظرفیت‌های مازندران در بخش‌های کشاورزی و گردشگری، تدوین برنامه عملیاتی برای ارتقای ظرفیت‌های ملی این استان در زمینه گردشگری و کشاورزی در دستور کار قرار بگیرد. 

مومنی با اشاره به نظام مسایل استان مازندران به ویژه ضعف‌های زیرساختی در حوزه گردشگری و سواحل، خواستار تدوین برنامه عملیاتی برای ارتقای ظرفیت‌های ملی این استان در حوزه‌های کشاورزی و گردشگری شد.  

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان