مومن نسب: استارلینک لولویی است که می‌‎خواهد پیشرفت ما در فضای مجازی را به چالش بکشد!

روح الله مومن نسبت، دبیر کل جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی، استارلینک را راهکاری برای پیشرفت دشمن و محدودیت ما در فضای مجازی خواند.

مومن نسب: استارلینک لولویی است که می‌‎خواهد پیشرفت ما در فضای مجازی را به چالش بکشد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش گجت‌نیوز، مومن نسب، یکی از جنجالی‌ترین چهره‌های حال حاضر و دبیر کل فعلی جبهه انقلاب اسلامی است که در گذشته با ادعای تغییر نتیجه انتخابات ایران در دولت چهاردهم، به یک فرد پرحاشیه در فضای مجازی تبدیل شده بود. حال بر اساس آخرین اخبار داخلی، وی با اشاره به بحث استفاده از اینترنت استارلینک در ایران، آن را یکی از لولوهای خطرناک با هدف به چالش کشیدن پیشرفت ما در فضای مجازی و شکستن دستور رهبر انقلاب در راستای راه انداخت شبکه ملی اطلاعات خوانده است.

استارلینک حربه دشمن برای به چالش کشیدن فضای مجازی ایران است

روح الله مومن نسب با اشاره به تدابیر دشمن برای ایجاد دشمن برای ارائه اینترنت، آن طور که خودشان می‌خواهند، گفت:استارلینک، نوع نوینی از سازماندهی کاربران بر مبنای فیلترینگ آمریکایی است که طراحان آن آرزو دارند تمام اینترنت را مانند اینستاگرام به کنترل صهیونیست‌های کودک‌کش در آورند و افکار آزاد را به شدت محدود و مسدود کرده.

دبیر کل جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی در ادامه افزود:فضای مجازی مانند همه کشورهای مستقل جهان کنترل خواهد شد و دسترسی شبکه‌های در واقع ضداجتماعی و متجاوز آمریکایی به اطلاعات مردم ایران قطع خواهد ماند، مگر اینکه حاکمیت ملی ما را به رسمیت بشناسند.

به گفته وی Starlink برای فعالیت در جغرافیای ایران باید به رعایت قوانین کشور متعهد شود و از کشورمان مجوز بگیرد، در غیر این صورت امکان خدمات‌دهی به کاربران ایرانی را نخواهد داشت. ممکن است این صحبت های مومن نسب در جواب اظهارات اخیر دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی برای استفاده از اینترنت استارلینک باشد. با این تفاسیر باید منتظر باشیم تا این مسئله در آینده نزدیک تعیین و تکلیف شود.

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان